שתף קטע נבחר

אנתרופולוג'י בישראל: טרמינל X החלה למכור פריטים של המותג

המותג אנתרופולוג'י זמין לקנייה - לראשונה בישראל. אתר האינטרנט שנמצא בבעלות פוקס כבר החל להציע 554 פריטים של אנתרופולוג'י למכירה, כולל בגדים ופריטים לבית, בין היתר נר ב-289 שקל. המשלוח חינם ומגיע תוך 24 שעות. המבחר עדיין מצומצם מאוד. המחירים, כך מבטיחים, יהיו דומים למחירי ארה"ב

בשורה לחובבי הסטייל: אתר האינטרנט טרמינל X החל למכור את פריטי מותג האופנה והלייף סטייל אנתרופולוגי (Anthropologie) . זו פעם ראשונה שהמותג האמריקני נמכר באופן רשמי בישראל. האתר, שנמצא בבעלות פוקס, עושה זאת בטרם נפתחה חנות המותג הראשונה בישראל שעתידה להיפתח בקניון גינדי TLV במרס 2019. החברה עשתה זאת בעבר גם עם המותג אורבן אאוטפיטרס, שנמכר באתר לפני שנפתחו 3 חנויות המותג בישראל.

 

 

אנתרופולוג'י (צילום מסך)
אנתרופולוג'י בטרמינל X. אפשר לקנות ולקבל תוך 24 שעות(צילום מסך)

 

אפשר למצוא את המותג באתר TERMINAL X החל מאתמול (ב') תחת איזור "המותגים" באתר, אם כי אמש הוא חווה מעט תקלות. כרגע מדובר ב-554 פריטים ובהמשך תימכר בארץ כל הקולקציה של החברה שמציעה פריטי ביגוד, אקססוריז ומוצרים לבית.

 

כרגע המבחר מצומצם וכולל גם פריטים שאינם נמכרים כבר באתר האמריקני, כך שנראה שהם לא מהעונה הנוכחית. עדיין לא מוכרים דרך האתר נעליים של המותג, אין הלבשה תחתונה של אנתרופולוג'י, אין פריטים לילדים שהמותג מציע, אין איפור, מוצרי טיפוח ובשמים, אין מוצרים גדולים לבית כמו מנורות וריהוט ויש מעט מאוד תיקים. כן נמכרים באתר כוסות, ספלים וצלחות בעיטורים הפרחוניים ובעיצובים המזוהים עם החברה, עציצים, פריטים דקורטיביים, כריות והרבה נרות ריחניים, כולל נרות ב-289 שקל, אך גם בפחות מ-50 שקל.

 

המותג ידוע במחיריו הלא נמוכים ובסטייל המעודן שלו. בארץ הוא מתחרה בכל חברות האופנה ובנישת הפריטים לבית הוא מתחרה בעיקר בזארה הום, אך גם בכל שאר השחקנים בתחום הריהוט הקל והלבשת הבית. טרמינל X מתחרה בכל אתרי האופנה בישראל ובעיקר מכוון להוות מתחרה לאסוס, אתר האופנה הבריטי החביב על ישראלים.

אנתרופולוג'י (צילום מסך)
אנתרופולוג'י בטרמינל X: ספל שעולה בארץ 49.90 שקל נמכר בארה"ב ב-43 שקל, פער של 16%(צילום מסך)

 

המחירים: יש גם פריטים זולים יותר בארץ

מנכ"ל טרמינל X ניר הורוביץ, אמר ל-ynet: "בסופו של דבר, כל פריטי המותג יימכרו באתר. פעילות האונליין תהיה משמעותית עבורנו, כיוון שגם בארה"ב המותג לא מתייחס לאונליין כאל עוד חנות אלא כאל פעילות משמעותית שמהווה 40% מהמכירות של המותג. המחירים בישראל יהיו דומים מאוד למחירי ארה"ב עם הבדלים מסוימים בפריטים מסוימים".

 

מבדיקה שערכנו נראה שהמחירים דומים, אך יש הפרשים. כך למשל, מאג עם ציורי חיות ואנשים נמכר באתר האמריקני ב-12 דולר ובישראל ב-49 שקל. שרשרת עם אותיות ABC נמכרת בארה"ב ב-38 דולר- 137 שקל ובאתר הישראלי ב-159.90 שקל, כלומר הפריט נמכר ב-16% יותר באתר הישראלי. עם זאת, מצאנו קימונו שנמכר באתר האמריקני ב-98 דולר - 355 שקל ובאתר הישראלי ב-319.9 שקל, פער מחירים של 10% דווקא לטובת ישראל.  

 

כמו כן, נראה שהפריטים הנמכרים באתר הם מהקולקציה הנוכחית, אבל לא רק. למשל גלובוס ורוד או כחול שנמכר כקישוט לבית, לא נמכר כבר דרך האתר האמריקני של המותג.

אנתרופולוג'י (צילום מסך)
לא מתאנו את הגלובוס הזה באתר האמריקני(צילום מסך)

 

האתר עדיין לא רווחי

טרמינל X הוא אתר שופינג שמציע למעלה מ-70 מותגי אופנה מרחבי העולם, בין היתר מנגו, פוקס, צ'יפ מאנדיי, סופר דריי, ראלף לורן, אדידס, נייקי ומאק. החברה מסרה בהודעה לעיתונות שעל פי נתוני SimilarWeb, המודדת נתוני גלישה באתרי אינטרנט, קסטרו הוא אתר האינטרנט המכירתי הנגלש ביותר בישראל עם 548,310 צפיות בחודש, כשאחריו טרמינל X עם כ-399 אלף צפיות ובמקום השלישי - עדיקה. האתר מציע משלוחים חינם תוך 24 שעות כך שהרכישה מגיעה למחרת או לעיתים באותו היום ("ברוב המקרים", מסביר הורוביץ) מה שנותן לאתר יתרון תחרותי בולט, אך גם גורר עלויות.

 

בדירוג המדינתי, מדד שמשקלל את מספר הגולשים, משך הישארותם באתר ומעיד על היקף המכירות, טרמינל x עוקף את קסטרו והוא במקום 382 בישראל בעוד שקסטרו במקום 401 ועדיקה במקום 600.

 

"נגיע לרווחיות השנה", מצהיר הורוביץ. "הצפי היה שנרוויח אחרי שנה של פעילות וזה מה שיקרה. יש עלייה של 286% בכניסות לאתר ואנחנו מאוד מרוצים". לגבי הבעלות של פוקס באתר ובדיקת החשדות להטרדות מיניות בחברה, אמר הורוביץ שלאתר יש 3 בעלים (פוקס, הוא עצמו ורשת מ.ק). "מדובר בחברת אינטרנט, שפועלת עצמאית", אמר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים