סוכני הביטוח: שיפור קל ברמת השירות של חברות הביטוח
סקר שערכה לשכת סוכני הביטוח לבחינת רמת השירות של החברות מעלה כי בכל הקשור לטיפול במבוטחים, דורגה חברת הביטוח שומרה במקום הראשון ואילו מנורה בתחתית הרשימה. למרות ציונים נמוכים יחסית שקיבלו החברות, באופן כללי נרשם שיפור קל ברמת השירות בהשוואה לסקר בשנה שעברה
לראשונה: חברת ביטוח תנהל בעצמה את הטיפול בנזקי מים וצנרת
הרעה החולה של ענף הביטוח: שנה לרפורמה בנזקי הצנרת
כך, בקטגורית גמישות החיתום (הנכונות להתגמש בצירוף לקוח לפוליסת ביטוח, בהתחשב במצב בריאותו, תביעות קודמות וכדומה), קיבלה שומרה את הציון הגבוה ביותר (7.4) אחריה כלל והכשרה ואילו מנורה דורגה במקום האחרון (6.1).
בקטגוריית הטיפול בתביעות, דורגה גם כן שומרה במקום הראשון (8.1) ואחריה הראל והכשרה ולבסוף מנורה (6.1). בקטגורית קבלת החלטות בנושא תשלום תביעות, דורגה שומרה ראשונה (8.2) אחריה הראל וכלל ובתחתית הפניקס ומנורה אחרונה (6.5).
גם בקטגורית ה"נכונות לתשלום לפנים משורת הדין" דורגה שומרה ראשונה (7.6) אחריה כלל ואילון ובתחתית מגדל ומנורה עם ציון זהה של 5.8.
למרות הציונים הנמוכים יחסית, ככלל, מעלה הסקר שבחן פרמטרים שונים ונערך על ידי מכון שריד בקרב כ-700 סוכנים, כי חל שיפור קל ברמת השירות של החברות בהשוואה לתוצאות הסקר בשנה שעברה.
הסקר, שפורסם היום (ד') במסגרת כנס הלשכה, בחן השנה את שביעות רצון הסוכנים מהרפורמה בטיפול בנזקי צנרת. כל החברות זכו לציונים נמוכים.
מגדל ושומרה דורגו במקום הראשון (5.6) ולאחר מכן הכשרה (5), כלל ואיילון (4.8), הפניקס (4.6), הראל (4.5), מנורה ושלמה במקום האחרון (4.2).
מקרב חברות השירות בטיפול נזקי צנרת דורגה שביעות הרצון מהאפשרות לשרברב פרטי בראש הרשימה (5.5) ולאחר מכן פמי (4.9), מילגם (4.8), נץ (4.7), השחר (4.4), ובמקום האחרון נתב (4.2).