שתף קטע נבחר

גרניט ואנסקי מבשלים נדל"ן

גאידמק מפגין אבהות, ביטוח ישיר חוגגים לניצול שואה, הרפתנים חמים על הממשלה, גרייבסקי בתודה ללאודר, תורמים בשמם ועל שמם, עלי חיאדרה דואג לצעירים. רכילות עסקית

עו"ד אילן ששון, מנכ"ל קבוצת רום כנרת אירח כ-200 איש באירוע מכירות של פרויקט SEA TOWER 4 על חוף ימה של בת ים. המוזמנים הציצו לפרויקט המתוכנן בסיועו של האדריכל אילן פיבקו, ועל הדרך קיבלו ארוחת ערב בניצוחו של השף אסף גרניט, שגם הרביץ הרצאה בנושא: "ניהול תחת אש – קבלת החלטות תחת לחץ". במקום נראתה מיכל אנסקי, שהתעניינה ברכישת דירה. ריאליטי מציאותי של אנסקי.

רכילות עסקית אילן ששון, אילן פיבקו ומיכל אנסקי (צילום: לנס הפקות)
אילן ששון, אילן פיבקו ומיכל אנסקי(צילום: לנס הפקות)
 

 

גאידמק במשרה מלאה

עשרות אנשי עסקים הגיעו למלון סטאי של האחים נקש ביפו, להשקת חנות התכשיטים של קטיה גאידמק, בתו של איש העסקים ארקדי גאידמק. גאידמק עצמו הגיע למקום עם רעייתו, איירין, ונראו גאים בבת, שעומדת ללדת את ילדה השלישי. איירין נראתה כשהיא מחייכת בלבביות לכל האורחים, ואף נתנה לשלי גפני ללטף את בטנה. גאידמק עצמו, שבתו הסבירה: "אבי מתרחק מהזרקורים, הוא איש חופשי וסבא במשרה מלאה", אכן קימץ במילים, והסכים לשוחח רק עם בני משפחתו ומקורביו.

 

על ההפקה: אסף ויינר. על הקולינאריה האלגנטית: השף יהודה עמר, זוכה מאסטר שף. השפה השלטת: עברית – אנגלית – רוסית. בנוכחים: עתליה שמלצר, יעקב גולברי, בן ינובר – מנהל דן בוטיק ירושלים.

רכילות עסקית אופק קאירי, קטיה גאידמק ושלי גפני (צילום: אביב חופי)
אופק קאירי, קטיה גאידמק ושלי גפני(צילום: אביב חופי)

רכילות עסקית ארקדי גאידמק בסטאי (צילום: אביב חופי)
ארקדי גאידמק בסטאי(צילום: אביב חופי)

רכילות עסקית קטיה גאידמק והוריה (צילום: אביב חופי)
קטיה גאידמק והוריה(צילום: אביב חופי)
 

וולף מתחרה ומשמח

מארק רובינשטיין, שחמטאי ניצול שואה בן 79, שחי בגפו בדימונה, חגג יום הולדת. מימון ישיר במבצע משולב דאגו לכך שרובינשטיין יגיע ויתארח במלון פוליהאוס בת"א, ושם הרימו לו יומולדת שמחה, ביחד עם עובדי מימון ישיר, בניצוחו של המנכ״ל ערן וולף ושחמטאים נוספים. מסתבר שוולף נוסע לרובינשטיין מדי חודש כדי להעביר איתו שעת משחק.

רכילות עסקית ערן וולף ומארק רובינשטיין (צילום: יח
ערן וולף ומארק רובינשטיין(צילום: יח"צ)
 

 

קמפיין של רפתנים

עשרות רפתנים פצחו במאבק: MILKTOO# – קמפיין סרטונים במחאה על שכרם שנשחק, נגד הממשלה. בסרטונים הם נראים בשעות המוקדמות של הבוקר - מספרים על הקושי בעבודתם, ועל התגמול הדל שלו הם זוכים. " בוקר טוב לשר האוצר ולנערי האוצר", אומר בסרטון יו"ר ועד הפעולה של הרפתנים עודד שוהם ממושב שדמות דבורה. "אני רפתן גאה ויעיל, שמתפרנס 19 אגורות לליטר חלב". והרפתן ארנון אושרי מכפר ויתקין מוסיף: "אני שואל את עצמי מי האויב האמיתי של מדינת ישראל. האם החמאס בעזה, או שהאויב זה אנחנו, החקלאים, שבממשלה מאשימים אותנו ביוקר המחיה". ועד הרפתנים מונה 200 בעלי רפתות במושבים מכל הארץ.

רכילות עסקית עודד שהם (צילום: יוסי בלט)
רכילות עסקית עודד שהם(צילום: יוסי בלט)
 

 

גרייבסקי מודה ללאודר

נשיאת JCS International מיכל גרייבסקי העניקה את פרס "היוצרים הצעירים" (JCS International Young Creatives Award) זו הפעם השנייה בפסטיבל פרסי האקדמיה הבינלאומית לטלוויזיה (האמי) לשנת 2018. הזוכים: ראג' דוטה מהודו, פוטי פואר מאינדונזיה ושובהאם אופרטי מהודו, יצרו סרטוני וידאו בני דקה בנושא התחרות: "עמדו למען השלום". גרייבסקי שלחה מילות תודה מיוחדות לשגריר רונלד ס. לאודר: "מחויבותו ארוכת השנים לשלום היא השראה לכולנו", אמרה.

רכילות עסקית מיכל גרייבסקי (מימין).  (צילום: נעה גרייבסקי)
מיכל גרייבסקי (מימין)(צילום: נעה גרייבסקי)
 

בניין על שם התורמים

בניין חדש נולד באוניברסיטת ת"א: האוניברסיטה, חברת ברודקום, מתעשיית התקשורת, ועיריית תל אביב, מקימות יחד בניין מו"פ של החברה בקמפוס האוניברסיטה. בטקס חנוכת המרכז אמר נשיא האוניברסיטה, פרופ' יוסף קלפטר, שהבניין החדש מעצב מחדש את מהות השת"פ בין האוניברסיטה לתעשייה.

 

ד"ר שלמה מרקל, סגן נשיא ברודקום העולמית, וגם יו"ר רמות - חברת המסחור של האוניברסיטה, בירך על המוגמר. ומכיון שהסכום שנתרם הוא 20 מיליון דולרים, אך טבעי שהבניין החדש ייקרא על שם מייסד ברודקום, פרופ' הנרי סמואלי ורעייתו ד"ר סוזן סמואלי, תומכי האוניברסיטה והפרויקט.

רכילות עסקית אריאלי ושלמה מרקל, יוסי קלפטר, הנרי סמואלי וסוזן סמואלי (צילום: יהונתן צור)
אריאלי ושלמה מרקל, יוסי קלפטר, הנרי סמואלי וסוזן סמואלי(צילום: יהונתן צור)

מיליון שקלים לצעירים

איש העסקים עלי חיאדרה לא יודע מנוח: מאז רכש את רשת האופנה TNT הוא מחדש. עכשיו הוא משיק כרטיס מועדון לצעירים, כחלק מהמהלכים האסטרטגים. ההשקעה במועדון החדש נאמדת במיליון שקלים, זאת בנוסף ל-4 מיליון שהשקיעה הרשת במיתוג מחדש מאז הרכישה.

רכילות עסקית עלי חיאדרה (צילום: אורן אברהם )
עלי חיאדרה(צילום: אורן אברהם )
 

מתכנסים בדובאי

התחממות היחסים בין ישראל למדינות המפרץ ממשיכה גם במישור הכלכלי. לראייה: השבוע חזרו מדובאי מנכ"ל Expo Tel Aviv - תמיר דיין, ומנהלת המחלקה הבינלאומית - תמרה ברנשטיין, נציגי תעשיית הכנסים הישראלית במדינת המפרץ. השניים השתתפו ב- ICCA Congress, כנס אחד מני רבים בתעשיית הכנסים הבינלאומית, שמגלגלת עשרות מיליארדי דולרים בשנה. אגב, כשסיירו השניים בעיר, איבד נהג המונית שלהם את הדרך. הם סייעו לו באמצעות Waze, וחזרו בשלום.

תמיר דיין (צילום: יח
תמיר דיין(צילום: יח"צ)

דויטש מתפתח

בימים אלה מבקרים בישראל 28 מנהלי מאיצים טכנולוגיים ממדינות מתפתחות, כחלק מתכנית MCTC שמפעיל משרד החוץ. את הרצאת הפתיחה העביר אתמול רועי דויטש, מנכ"ל הסטארטאפ הישראלי Jolt, רשת של כיתות עתידניות למקצועות ההייטק.

רכילות עסקית רועי דויטש (צילום: סלפי)
רועי דויטש(צילום: סלפי)
 

פועלים בצמיחה

בנק הפועלים הודיע כי יקדם עסקים בצמיחה. לכן התכנסו מנהלים ושותפים של הבנק, ושמעו את דבריהם של מנכ״ל הבנק, אריק פינטו, של היזם עידו גרינברג, השחיין והיזם גיא ברנע, ואיתן ארבל, מנהל ״שמן מרוקאי״ ממעלות תרשיחא. באותו מעמד הזמין הבנק עסקים קטנים של תושבי הדרום, ורכש מהם תוצרת חקלאית שחולקה לבאי הכנס.

רכילות עסקית אירוע בנק הפועלים (צילום: בנק הפועלים)
אירוע בנק הפועלים(צילום: בנק הפועלים)
 

בקצר...

1. זירת המסחר הגדולה Fiverr חברה לסטארטאפ הישראלי GivingWay לשותפות בשם- Do For Good, במסגרתה הפרילנסרים בקטגוריית ה- Pro של Fiverrיוכלו לספק שירותים דיגיטליים בחינם לעמותות שונות באמצעות. GivingWay GivingWay הוקם ע"י אורית שטראוס, אלון אליש וגיגי לוי, כפלטפורמה אינטרנטית גלובלית שמאפשרת לארגונים ללא מטרת רווח ליצור קשר עם מתנדבים ותורמים.

 

2. עיריית חיפה באמצעות החברה הכלכלית לחיפה חתמה על הסכם ההבנות עם חברת Bekesen הסינית, שמפתחת טכנולוגיות לחסכון במים. במסגרת ההסכם ייפתח אקסלרטור סיני ראשון בפארק מדעי החיים בחיפה, שיהווה פלטפורמה לשת"פים סינים-ישראליים.

 

3. מאה מפתחים, מהנדסים, חוקרי סביבה וסטרטאפיסטים מקיבוצים ברחבי הארץ יתכנסו בסופ"ש הבא להאקתון לפיתוח טכנולוגיות והמצאות לאזורים מנותקים בעולם. בין האתגרים: מערכת מידע לחיזוי התפרצויות מזיקים, ערכה לבניית מערכת סינון מים.

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: לנס הפקות
רכילות עסקית אילן ששון, אילן פיבקו ומיכל אנסקי
צילום: לנס הפקות
מומלצים