פרטנר: יציבות בהכנסות, נסיגה ברווח, 23 אלף מנויי טלוויזיה חדשים
מצבת מנויי הסלולר עמדה על 2.65 מיליון, בדומה לרבעון המקביל, ההכנסה החודשית ללקוח עמדה על 60 שקלים, מול 57 מיליון שקל ברבעון המקביל; בתום הרבעון עמד מספר מנויי הטלוויזיה על 106 אלף
פרטנר מסכמת רבעון שלישי עם יציבות בשורת ההכנסות ותוצאות מעורבות בשורת הרווח. חברת הסלולר רשמה ברבעון השלישי הכנסות של 822 מיליון שקל, מול 818 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה.
ויקטורי חותמת את הרבעון השלישי עם זינוק של 24.5% ברווח הנקי
בצל פרשת ההטרדות המיניות - הכנסות פוקס עלו ב-39%
צמיחה של 70% במכירות עדיקה, הרווח התפעולי זינק ב-49%
ההוצאות התפעוליות גדלו ב-6% בהשוואה לרבעון המקביל והסתכמו ב-504 מיליון שקל. ההכנסה החודשית ללקוח (APRU) עמדה על 60 שקלים, נתוני ה-APRU הם הגבוהים בשוק הסלולר המקומי - ובהשוואה ל-57 מיליון שקל ברבעון המקביל.
מצבת המנויים עמדה ברבעון על 2.65 מיליון, ירידה קלה של 1% (בהשוואה לרבעון מקביל). הכנסות החברה משירותים ירדו ב-2% ל-654 מיליון שקל, ההכנסות מציוד ירדו ב-5% ל-168 מיליון שקל. ההוצאות התפעוליות גדלו ב-6% בהשוואה לרבעון המקביל והסתכמו ב-504 מיליון שקל.
ה-EBITDA המתואם של פרטנר ירד ברבעון ב-16% ל-201 מיליון שקל. לפי תקן חשבונאי חדש שאליו עברה פרטנר, החברה מציגה ברבעון רווח של 26 מיליון שקל, ירידה של 28 מיליון שקל בהשוואה לרבעון המקביל אך עלייה של 24 מיליון שקל בהשוואה לרבעון הקודם.
שירותי הטלוויזיה
כ-106 אלף משקי בית מנויים על שירותי פרטנר TV נכון ל-30 בספטמבר, סוף הרבעון השלישי. זאת בהשוואה ל-14 אלף בתום הרבעון המקביל - ומול 83 אלף משקי בית בתום הרבעון הקודם (שני 2018). נכון להיום, מועד פרסום הדוח, הנתון עומד על 118 אלף משקי בית - מול 100 אלף נכון לפרסום הדוח של הרבעון השני.
עוד מעדכנת פרטנר שפריסת הסיבים האופטיים הגיעה ל-250 אלף משקי בית בישראל. בכך, מציבה את עצמה פרטנר בחזית הפעילות, שנייה רק לבזק בהיקף החיבורים.