שתף קטע נבחר

סניף יקר: על מה הוציאה אורבניקה 12 מיליון שקל

1.5 מיליון שקל עבור מסכי ענק, 160 אלף שקל עבור די.ג'יי ו-7.5 מיליון שקל לעיצוב ובנייה מחדש - פתיחת החנות של אורבניקה בקניון G בכפר־סבא הפכה לפרויקט יקר במיוחד עבור רשת האופנה. מה עוד כלול ברשימת ההוצאות?

12 מיליון שקל הושקעו בחנות חדשה של אורבניקה, רשת האופנה המוזלת מקבוצת הודיס־קסטרו, בקניון G בכפר־סבא. הסניף, בשטח של 1,500 מ"ר, הושק אתמול על ידי הפרזנטורית השותפה בר רפאלי והבעלים יוסי גביזון.

 

עסקת ענק: קסטרו השלימה רכישת 100% מקבוצת הודיס

 

הסניף ממוקם בקומת הקרקע של הקניון ויש לו שתי כניסות: האחת מתוך קניון האופנה והשנייה מצידו הצפוני של המתחם (אזור סינמה סיטי). ברחבי הסניף פרוסים מסכי לד משודרגים. החנות משתרעת על השטח לשעבר של סניף עדן מרקט, בתוספת שטח של חנות הודיס הסמוכה וחנות של S.Wear, שהוזזה למיקום אחר.

מימין: יוסי גביזון וגבי רוטר (צילום: אביב חופי)
בעלי אורבניקה, יוסי גביזון (מימין) וגבי רוטר. "לא מדובר בסכום חריג"(צילום: אביב חופי)

4 מיליון שקל הושקעו על ידי הקניון עצמו בדמי הפינוי לחנויות הקיימות, שחלקן הוזזו למיקום אחר בקניון וחלקן (כמו עדן מרקט) נסגר. ההשקעה הכבדה של הקניון הייתה בבינוי: החנות נפתחה בחלק האחורי של הקניון, שהנהלת הקניון החליטה להפוך אותו לחזית שנייה. לצורך כך נדרש שינוי מבני הכולל פתיחת חזיתות בקיר האחורי שהיה אטום, הוספת ממ"ד וחיזוק הקונסטרוקציה.

 

אורבניקה עצמה השקיעה 8 מיליון שקל. מתוכם, 1.5 מיליון שקל על מסכי הענק שמצפים את קירות החנות. 7.5 מיליון שקל הושקעו (על ידי הקניון ואורבניקה), בעיצוב ובנייה מחדש של החלל שבו היו שלוש החנויות שפונו ועיצוב הפנים של הסניף. כמו כן, שולמו דמי שכירות בתקופת השיפוץ - כ־200 אלף שקל בחודש. על ההשקה הוציאה אורבניקה כחצי מיליון שקל. סכום זה כלל מסיבת ההשקה, פרסום מקדים ושכירת די.ג'יי ידוע שבמהלך חודש הפתיחה יתקלט 4 לילות בשבוע ברחבה לפני החנות, ויקבל 40 אלף שקל לשבוע.

 

לדברי גביזון, "לא מדובר בסכום חריג. ההשקעה בחנויות מעוצבות במיוחד בשטח גדול כמו של אורבניקה מגיעה למיליוני שקלים. זאת הסיבה שקבוצת הודיס לבדה רושמת פחת של 22 מיליון שקל בשנה. בימים הראשונים של החנות עשינו פדיונות של 150־170 אלף שקל ליום".

 

לדברי ירון אשל, מנכ"ל קניוני G, ההשקעה הגדולה של הקניון בסניף של אורבניקה היא השקעה אסטרטגית. "הייתה לנו דרישה לרשת אופנה מוזלת. הנתונים בינתיים מלמדים שהקהל מצביע ברגליים", אמר.

 

גלית סגל, מנכ"לית G כפר־סבא, חשפה סיבה נוספת להשקעה: "מדובר במותג אופנתי, נגיש וזול עם חוויית קנייה יוצאת דופן. הכניסה הכפולה של החנות - מהחזית האחורית לתוך הקניון - תחזק את זרימת הקהל בין חלקיו השונים של הקניון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: שוקה כהן
בר רפאלי, שותפה באורבניקה
צילום: שוקה כהן
מומלצים