שתף קטע נבחר
 

טיפ ברגע: לשמור על קשר עם הלקוחות

שמרו על קשר, ידעו את הלקוחות על מבצעים ומוצרים חדשים, שלחו מיילים תקופתיים, וידעו אותם על כל מה שחדש בעסק שלכם - וכמובן שהכל צריך להיות בהסכמת הלקוח ובהתאם לחוק

בשיתוף בנק הפועלים

 

טיפ ברגע - 3    (אנימציה: בן שפייר, קריינות יותם קצור)

טיפ ברגע - 3    (אנימציה: בן שפייר, קריינות יותם קצור)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

רכזו מידע על הלקוחות. נתונים כמו טלפונים, כתובות דואר אלקטרוני, תאריכי ימי הולדת וכדומה - יסייעו לכם להכיר אותם ולהגיש להם שירותים מותאמים אישית.

 

כמובן, שצריך לדאוג לעשות זאת רק כשהלקוח מסכים ובהתאם לחוק.

 

שמרו על קשר - ידעו את הלקוחות על מבצעים ומוצרים חדשים, שלחו מיילים תקופתיים, וידעו את הלקוחות על כל מה שחדש בעסק שלכם. במערכות רבות ניתן גם לנטר אחר נתוני פתיחת המייל ולנתח אותם.

 

דיוור מותאם אישית - ככל שתהפכו את הדיוור שלכם למותאם יותר ללקוחות יגדל הסיכוי להניע אותם לבצע רכישות. ושיהיה בהצלחה!

 

האמור לעיל אינו מהווה הצעה או התחייבות למתן אשראי . מתן ההלוואה בכפוף לאישור הבנק ותנאיו. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

 

בשיתוף בנק הפועלים

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים