שתף קטע נבחר
 

פייסבוק תשקיע 300 מיליון דולר בקידום חדשות מקומיות

הרשת החברתית ספגה ביקורת קשה על הפגיעה שלה במערכות חדשות, ויוזמות שנועדו למשוך עבורן מפרסמים גרמו יותר נזק מתועלת; עתה מתכננת החברה השקעה נרחבת שאמורה לשפר את ביצועי כלי התקשורת עצמם, ומתבצעת בשיתוף מו"לים בארה"ב

פייסבוק מתכוונת להשקיע 300 מיליון דולר במשך שלוש השנים הקרובות בתחום החדשות המקומיות בארה"ב; לפי דיווח של רויטרס, החברה סבורה שההשקעה תקדם מודלים עסקיים חדשים בתחום.

 

הצצה: משרדי אמזון ופייסבוק בישראל

בני גנץ וקשר השתיקה: מה יעלה בגורל המועמד האהוב ברשת?

ח"כ סויד: "הסייבר המסוכן ביותר הוא על התודעה שלנו"

 

שלא כמו השקעות קודמות בעסקי החדשות, האחרונה שונה בכך שאינה קשורה למוצרים של פייסבוק עצמה; השקעות קודמות נועדו לעודד מוציאים לאור ומפרסמים ע"י בניית תלות שלהם ברשת החברתית, מה שהזיק לארגוני חדשות והועיל בעיקר לרשת החברתית עצמה.

משתמש נכנס לחשבון פייסבוק (קרדיט: shutterstock)
(קרדיט: shutterstock)
 

"בכוונתנו להמשיך להילחם בפייק ניוז ובחדשות באיכות ירודה שמופיעות בפייסבוק, אבל יש לנו גם הזדמנות ואחריות לעזור לארגוני חדשות מקומיים לצמוח ולשגשג", אמרה קמפבל בראון, סגנית נשיא פייסבוק לשותפויות חדשות בין לאומיות. 

 

מנכ"לית ארגון המדיה המקומית האמריקאי: "פייסבוק תומכת במדיה המקומית"

סיבוב ההשקעה הראשון בארה"ב מיועד להגביר את המשאבים שמועברים לחדשות מקומיות, לסייע במחקר לגבי יישומה של טכנולוגיה חדשה לשם שיפור איסוף מידע ויצירת מוצרים חדשים, לגייס "עיתונאים קהילתיים מתלמדים" ולהציבם בחדרי חדשות מקומיים, ולעזור לממן תכנית שעוצבה בהשראת ה-Peace Corp, אשר תציב 1,000 עיתונאים בחדרי חדשות מקומיים במשך חמש שנים.

צפו: צוות הפיתוח הישראלי של פייסבוק משיק את אפליקציית פייסבוק לייט

צפו: צוות הפיתוח הישראלי של פייסבוק משיק את אפליקציית פייסבוק לייט

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

פראן ווילס, מנכ"לית קונסורציום המדיה המקומית האמריקאי, ארגון שמייצג 80 מערכות חדשות שמוציאות לאור 2,200 פרסומים שונים, אמרה שפייסבוק עוזרת ליצור תכנית תוכן ממותגת שמיועדת למשוך מפרסמים. "פייסבוק מבצעת את ההשקעה הזאת כדי לתמוך בחברות מדיה מקומיות, ולפתוח ערוצי הכנסה חדשים שיעזרו לעיתונות המקומית", מסרה לרויטרס.

  

בדצמבר האחרון הודיעה פייסבוק על השקעה של שישה מיליון דולר בהוצאות לאור מקומיות בבריטניה. היא מתכננת גם להרחיב תוכנית אקסלרציה שהציגה אשתקד במטרה לעזור לכלי תקשורת למשוך יותר קוראים ומנויים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים