שתף קטע נבחר

נטפליקס מעלה את המחיר בעד 18%; ישראל לא תושפע בשלב זה

ענקית הסטרימינג צפויה לשנות את תמחור המנויים שלה, במטרה לתמוך במאמצי יצירת תוכני המקור שלה. המהלך ישפיע על שווקי ארה"ב ואמריקה הלטינית, אך לא על השוק הישראלי. הרווח הצפוי לנטפליקס מהמהלך - 1.39 מיליארד ד' בשנה, וזאת בהנחה שאף אחד לא יבטל את המנוי בעקבות ההתייקרות

נטפליקס מעלה את מחירי המנויים שלה - בשלב זה בשוק האמריקאי; המנוי צפוי לעלות בשיעור של 13% עד 18% - הזינוק הגדול ביותר במחיר השירות מזה 12 שנה. לפי דיווח של CNBC, מניית החברה עלתה ב-6% לפני פתיחת המסחר.

 

פרטנר TV ייקרה את הטריפל וביטלה את הטבת נטפליקס חינם לחצי שנה

הפלוס של דיסני: כל מה שאנחנו יודעים על שירות הסטרימינג

עקפה את אמזון - מיקרוסופט החברה עם שווי השוק השני בגודלו בעולם

 

הייקור הבולט ביותר יהיה בתוכנית הפופולרית ביותר של נטפליקס - מ-11 ל-13 דולר. במסגרת התוכנית, יכולים משתמשים לחבר שני מכשירים שונים למנוי. ואולם, גם במחיר זה מדובר בתוכנית זולה יותר מהמנוי של HBO, שעולה 15 דולר לחודש. הרווח הצפוי לנטפליקס מהמהלך – 1.39 מיליארד דולר בשנה. זה בהנחה שאף אחד לא יבטל את המנוי בעקבות ההתייקרות.

נטפליקס (צילום: Shutterstock)
(צילום: Shutterstock)

לפי CNBC, הייקור נועד לתמוך במאמצי יצירת תכני המקור של נטפליקס - אופרציה יקרה ומורכבת שנדרשת למשיכת קהלים חדשים, לקראת התעצמות התחרות עם אמזון וכניסת שחקנים חדשים, כמו דיסני.

 

התמחור החדש ישפיע מיידית על מנויים חדשים בארצות הברית, ומנויים קיימים יקבלו אותו בשלושת החודשים הקרובים. הוא צפוי להגיע גם ל-40 מדינות באמריקה הלטינית, אך לא לשווקי מפתח כמו מקסיקו וברזיל. עליות המחירים לא ישפיעו, בשלב זה, על השוק הישראלי: "עליות במחיר הן ייחודיות לכל מדינה, ועליית המחיר בארה"ב לא משפיעה או מצביעה על שינוי מחיר גלובלי או מקומי", נמסר מהחברה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים