ניו יורק טיימס: ההכנסות מהדיגיטל עברו לראשונה את הפרינט
הפרסום הדיגיטלי עלה ב-23% ל-103 מיליון דולר ברבעון הרביעי - בעוד שהפרסום בדפוס ירד ב-10%, ל-88 מיליון דולר. היעד הבא של החברה האמריקנית: להגדיל את מספר המנויים ליותר מעשרה מיליון
הפתעה: הפרזנטור החדש של קסטרו - מוראט בוראן מ"הכלה מאיסטנבול"
פרסומות הסופרבול 2019: כבר לא כל כך סקסיסטיות הצרכן הישראלי ברשת: מבצע יותר השוואות מחיר ומשאיר ביקורות
הנתונים עודדו את החברה להציב לעצמה יעד מאתגר נוסף: "להגדיל את מספר המנויים ליותר מעשרה מיליון עד 2025," כך אמר מארק תומפסון, מנכ"ל החברה, בהצהרה שהכילה את התוצאות הפיננסיות שלה ברבעון הרביעי של 2018.
>> לסיפורים הכי חמים במדור כלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
יותר מ-3.3 מיליון איש משלמים על מוצריה הדיגיטליים של החברה, כולל עדכוני החדשות, אפליקציות האוכל והתשבצים שלה, עלייה של 27% לעומת 2017. המספר הכולל של המנויים אשר משלמים למהדורות הדיגיטליות והמודפסות של הניו יורק טיימס עומד על 4.3 מיליון.
ההכנסות ממנויים מקוונים גדלו בכ-18% והגיעו ל-400 מיליון דולר ב-2018, בעוד ההכנסה מהפרסום הדיגיטלי עלתה ב-8.6% לרמה של 259 מיליון דולר.
בשלושת החודשים האחרונים של השנה, מכירות המנויים הדיגיטליים צמחו בקצב איטי יותר, בכ-9%, ל-105 מיליון דולר. ההאטה נבעה בחלקה ממאמצי השיווק למשוך יותר קוראים בתשלום. הטיימס הציע הנחות למנויים חדשים לגרסתו המקוונת, שמושכת יותר קוראים בעלי הכנסה נמוכה יחסית, כאשר במשך הזמן היא מצפה מהם להפוך למנויים מלאים.
לטיימס נוספו 265 אלף מנויים חדשים ברבעון הרביעי, העלייה הגדולה ביותר מאז מה שמכונה "קפיצת-טראמפ" שאירעה אחרי בחירות 2016. כ-172 אלף מהמנויים האלה חתמו בהמשך על מוצר החדשות העיקרי של הטיימס, בעוד שהשאר נשארו עם המוצרים הדיגיטליים בלבד, כמו תכני התשבצים והבישול.
אולם החברה עברה אבן דרך נוספת מבחינת הכנסות: הפרסום הדיגיטלי עקף בפעם הראשונה את הפרסום בדפוס, לאחר שעלה ב-23% ל-103 מיליון דולר ברבעון הרביעי. הפרסום בדפוס ירד ב-10%, ל-88 מיליון דולר. העלייה בהכנסות תאפשר כעת לחברה להשקיע יותר בתפעול חדרי החדשות שלה.
"המשיכה שלנו בשביל הקוראים – ובשביל המפרסמים הגדולים בעולם – תלויה יותר מהכל באיכות העיתונות שלנו," כך אמר תומפסון. "זו הסיבה שהגדלנו, ולא קיצצנו, את השקעתנו בחדר החדשות ומחלקות הדעה שלנו. אנחנו רוצים להאיץ עוד יותר את הצמיחה הדיגיטלית שלנו, כך שב-2019, נוכל להפנות עוד השקעה טרייה לעיתונות, לשיפור המוצר שלנו ולשיווק".