ביזנס ופלז'ר: מה שיקרה באילת - ישאר באילת
הוועידה השנתית לעסקים של ידיעות תקשורת תערבב פוליטיקה, עסקים והנחה. וגם: השר אלי כהן יוצא לסיבוב על קורקינט ומה חושב רמי לוי על הכסף שלנו? רכילות עסקית
ידיעות תקשורת מציגים: עסקים ופלז'ר
הוועידה השנתית לעסקים ה-6 של "ידיעות תקשורת", בהובלת מנכ"לית הקבוצה ליאת שרון, צפויה להיפתח ביום חמישי השבוע באילת. השנה תתמקד הוועידה בהתאמת העסק למציאות העתידית המשתנה, ולתמורות הטכנולוגיות. התמהיל: פוליטיקה, עסקים וגם פלז'ר, כשבנוסף להרצאות לפיתוח עסקי ואישי, הרצאות וראיונות של שרים וחברי כנסת, יהנו המשתתפים מהופעות של סטלוס ואורן חן, שרון חזיז ועומר אדם.
רכילות עסקית: ציון ברוך מצטרף למועדון העצמאים
רכילות עסקית: התפקיד החדש של מפקד חיל האוויר לשעבר אמיר אשל איך אומרים פרידה בתאילנדית? חיים הורביץ ואשתו נאם - נפרדו
במרצים: חברי הכנסת איילת שקד, אלי כהן, אביגדור ליברמן, וסתיו שפיר, אשת העסקים ירדנה עובדיה, חלי ממן – גורו התזונה הנכונה, מתי יהב, סמנכ"ל שיווק גלובלי סודהסטרים, תומר מור, בעל בית קפה ג'רמייה ומנכ"ל עמותת ״מסעדנים חזקים ביחד״ וערן פולד, מבעלי משתלת בן - בן בנתיב העשרה.
>> לסיפורים הכי חמים במדור כלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
חסות לבריאות
רון פורת, מנכ"ל הרבלייף ישראל, כינס את 500 עובדי ומפיצי החברה העוסקת בהפצת תוספי מזון ומוצרי דיאטה במלון בנתניה, לאירוע השנתי, שהתקיים כמובן על טהרת הבריאות. הוא הציג בגאווה את הצמיחה במכירות ב-2018 ב-13% למעל 100 מיליון שקל.
בהמשך הודו לו הג'ודוקא שגיא מוקי והמתאבקת אילנה קרטיש, על החסות שמעניקה להם הרבלייף לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020. פורת גם ביקש מהמפיצים: "גם השנה נערוך פעילות תאגידית חברתית ונמשיך לתמוך ב'בית חם' ביפו, השייך לעמותת יד ביד, שמסייעת לילדים ממשפחות מוחלשות. עלות חסויות הספורט של החברה נאמדת בכ-600 אלף שקל בשנה, והתמיכה ב'יד ביד' בכ-100 אלף שקל בשנה.
כהן והכהן רוכבים ושרים
לאחר ביקור שר הכלכלה, אלי כהן, במתחם הבורסה ברמת גן, הוא חבר לראש עיריית ר"ג, כרמל שאמה הכהן, וביחד הרביצו השניים רכיבה משותפת על שניים מ-500 הקורקינטים החשמליים של Lime שפוזרו ברחבי ת"א ומתחם הבורסה. עם קסדה כמובן. גם יניב גודר, מנכ"ל Lime ישראל, עלה לרכיבה. עלות השכרת קורקינט היא חמישה שקלים, וכל דקת נסיעה 50 אגורות.
נפגשים ומתחברים
דורון כהן, יו"ר ומנכ"ל דן אנד ברדסטריט, בשיתוף שגרירות ארה"ב בישראל ולשכת המסחר האמריקאית, ערכו מפגש בין גופים מוסדיים ישראלים וקרנות השקעה מארה"ב לצורך חיבורים עסקים פוטנציאלים. במפגש שהתקיים בריץ קרלטון בהרצליה השתתפו בין היתר: לסלי צ'או, סגנית השגריר האמריקאי, ארווין קטצוף, מנהל המשלחת האמריקאית מטעם לשכת המסחר האמריקאית, ארז מלצר, יו"ר המרכז הרפואי הדסה, ונציגים של קרנות השקעה אמריקאיות ובתי השקעות מישראל.
רמי לוי: הכסף לא שווה
מרכז חת לחקר התחרות והרגולציה במסלול האקדמי במכללה למינהל, קיים כנס סביב השאלה למה יש תחושה שהמחירים עולים כל הזמן, מי האשם ומה יכול הצרכן לעשות. במשתתפים: מאיר חת, מייסד המרכז, ד"ר איריס סורוקר, ראש המרכז, עו"ד מיכאל אטלן, הממונה על הגנת הצרכן, עו"ד אוהד פלג, לשעבר יו"ר המועצה הישראלית לצרכנות, ורמי לוי, נציג הקמעונאים, שהצהיר: "לצרכן הישראלי יש הרבה אפשרויות. אלא שהכסף שלו לא שווה, כי יש עליו פה יותר מדי מיסים". רשמנו.
שביט גוזר נוסטלגיה
רמי שביט, יו"ר המשביר לצרכן, ואורי אבל, מנהל תחום מרכזים מסחריים וסמנכ"ל השיווק ב"מבנה", הדרימו לבאר שבע לחנוכת סניף המשביר לצרכן המחודש במבנה אאוטלט. שביט סיפר כי לסניף שמור מקום מיוחד בליבו, שכן הוא היה הסניף הראשון שפתח לאחר שקנה את הרשת לפני כעשור. עלות ההשקה המחודשת מוערכת בכ-1.5 מיליון שקל. הפגינו כבוד לנוסטלגיה: פיני בדש, ראש מועצת עומר, והרב יורם כהן, שקבע את המזוזה.
עצות של מיליארדים
חברת הייעוץ הטכנולוגי הגדולה Accenture ערכה את ועידת הדיגיטל תחת השם Change Your Perspective בהשתתפות נציגים מחברות במשק ובכירים מחברת Accenture העולמית. הוועידה הציגה טרנדים דיגיטליים מובילים ל-2019 בתחומי הדיגיטל, הפרסום והעיצוב.
המארחים: שמעון אלקבץ – מנכ"ל אקסנצ'ר ישראל, והמנהלים מיכל אולניק, אופיר גולומבק, ואייל פרקש. על תקן גורו בשיווק דיגיטלי: חווייר פרז מוינו מאקסנצ'ר העולמית. "החברה משקיעה תשעה אחוזים מהמחזור שלה ברכש של ידע וחברות בעולם, נתון שהתבטא בסכום של כתשעה מיליארד דולר ב-2018", אמר אלקבץ. החברה מונה 449 אלף עובדים בעולם, מהם 100 בהרצליה וכפר סבא, ומחזורה השנתי עמד ב-2018 עמד על 34.85 מיליארד דולר.
מהלבשה תחתונה לעליונה
עופר נוינר מונה למנכ"ל חברת SBN, מייבאת ומשווקת מותגי אופנה בינלאומיים כמו נאוטיקה, טימברלנד, וקנת קול. בעשור האחרון שימש נוינר מנכ"ל חברת ההלבשה התחתונה טריומף אינטרנשיונל. SBN נמצאת בבעלות הקבוצות בריל וסקאל.
חוכמת התחבורה
בפאנל תחבורה חכמה 360 שהתקיים במסגרת כנס Smart Cities 2019 דנו בשאלה עד כמה הערים בישראל מתקדמות בחזון העיר החכמה. חלק מהדיון עסק במצוקת הפקקים, שעלותה למשק כ-40 מיליארד שקל בשנה. בכירים בהייטק ובארגונים בתחום התחבורה החכמה הסכימו, שהטכנולוגיה כבר שם, והשינוי שנדרש הוא חברתי-קהילתי.
בקצר...
חברת פרטנר, באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, השיקה מהלך דיגיטל מבוסס על טכנולוגיית זיהוי קולי בענן, שפותח ע"י מומחים מגוגל ישראל, כחלק מקמפיין בית הנייר של פרטנר TV בשיתוף נטפליקס. פרטנר קראה לגולשים לשיר את "בלה צ'או", השיר האייקוני מהסדרה הספרדית כמה שיותר קרוב למקור ולזכות.