שתף קטע נבחר

"מישהו בהנהלה התבלבל": עובדי פלאפון ובזק בינלאומי הפגינו מול ביתו של יו"ר בזק

מאות עובדים הפגינו במחאה על התנהלות הנהלת הקבוצה בנוגע לפיטורי עובדים וצעדי התייעלות נוספים - שנעשו באופן חד צדדי, לטענתם. יו"ר ועד עובדי פלאפון: "נחריף את צעדינו עד נקיטת עיצומים ארגוניים"

"אומרים לשלמה רודב - עד כאן": מאות מעובדי פלאפון ובזק בינלאומי הפגינו הערב (ב') בסביון, מול ביתו של יו"ר בזק, שלמה רודב, במחאה על התנהלות הנהלת הקבוצה במו"מ על פיטורי עובדים במסגרת צעדי ההתייעלות שמתוכננים בחברה.

 

התייעלות אגרסיבית בקבוצת בזק: תקצץ 750 משרות ב-3 השנים הקרובות

שביתת פתע ב-yes: שיבושים בשירות הלקוחות והבערת צמיגים

עובדי בזק בינלאומי הפגינו נגד המיזוג עם פלאפון ו-yes

 

העובדים מוחים בין השאר על מה שהם מכנים "צעדים חד-צדדיים" שנקטה הנהלת הקבוצה, כמו בקשת בזק לקבל רישיון לפעול כספקית אינטרנט - מהלך שלדבריהם יפגע מהותית בפעילות בזק בינלאומי ועלול להוביל לסגירתה - וכניסת בזק למכירת טלפונים סלולריים.

 

>> לסיפורים הכי חמים במדור כלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

  (צילום: ועד עובדי בזק בינלאומי וועד עובדי פלאפון)
ההפגנות מול ביתו של יו"ר בזק(צילום: ועד עובדי בזק בינלאומי וועד עובדי פלאפון)
 

יו"ר בזק שלמה רודב (צילום: אלדד רפאלי) (צילום: אלדד רפאלי)
יו"ר בזק שלמה רודב(צילום: אלדד רפאלי)
 

לפי הודעה לעיתונות שנשלחה מטעם ועדי העובדים של בזק בינלאומי ופלאפון, המשתתפים בהפגנה הניפו שלטים כמו "רודב - לא ניתן לך להרוס אותנו", "פלאפון - חברה בת, לא בת חורגת" ו"בזק בינלאומי - זה הבית שלי".

 

"מישהו בהנהלת בזק התבלבל ורוצה להחזיר אותנו לתקופה האפלה בה לא היינו מאוגדים וחזקים", אמר בהפגנה יו"ר ועד עובדי פלאפון, יחיאל שמן. "היום ירינו את יריית הפתיחה למאבק המשותף של עובדי פלאפון ובזק בינלאומי, ואנחנו אומרים לשלמה רודב - 'עד כאן'. אם הנהלת בזק לא תפסיק לחבל בשירותים של החברות הבנות, נחריף את צעדינו עד נקיטת עיצומים ארגונים".

 

יו"ר ועד עובדי בזק בינלאומי, לימור ליברמן-לביא, הוסיפה: "בחודשים האחרונים אנו חווים פגיעה מתמשכת ושיטתית מצד הנהלת הקבוצה כלפי עובדי בזק בינלאומי והחברות הבנות, פגיעה שמשפיעה באופן יומיומי גם על הביצועים העסקיים של החברות. לבזק ולחברות הבנות בקבוצה קיים דירקטוריון משותף, שפועל לכאורה בניגוד עניינים וקיים חשש שאינו פועל לטובת חברת בזק בינלאומי. מקום עבודתנו אינו הפקר, ולא ניתן להנהלת הקבוצה לפגוע בעובדים".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ועד עובדי בזק בינלאומי וועד עובדי פלאפון
הפגנות מול ביתו של יו"ר בזק
צילום: ועד עובדי בזק בינלאומי וועד עובדי פלאפון
מומלצים