שתף קטע נבחר

י.ע. ביליה יזמות בע"מ

חברת י.ע ביליה יזמות בע"מ, מבצעת את עיקר הפרויקטים שלה במסגרת תמ"א 38 בחיפה – מהאזורים המועדים ביותר בישראל לרעידות אדמה. בשנים האחרונות נפח פעילותה הולך וגדל, וכיום פעילותה היא מהמרכזיות בענף ההתחדשות העירונית בחיפה בדגש על פרויקטים מסוג תמ"א 38/2

ביליה יזמות בע"מ, פועלת משנת 2013 בתחום ההתחדשות העירונית בחיפה, ונהנית מניסיון רב שנים וממוניטין מרשים שצברו בעליה בחברת רוברט ביליה נכסים ובנין בע"מ, שלה 30 שנות ניסיון בתחום. חברת רוברט ביליה, בבעלותו של הקבלן עתיר הניסיון והמוניטין רוברט ביליה, עוסקת בפרויקטים יוקרתיים למגורים ולנדל''ן מניב בחיפה רבתי. ביליה יזמות משמשת כיום כגוף המנהל ומפקח על הפרויקטים של חברת האם. השותפים בביליה יזמות הם בנו של רוברט, אינג' ערן ביליה, בעל תואר BSc בהנדסת אזרחית מהטכניון בחיפה, וחתנו של רוברט ,קובי הרשקוביץ, בעל ניסיון עשיר בניהול פרויקטים נדל"ניים.

 

קובי הרשקוביץ - בעלים ומנכ"ל משותף  (באדיבות: י.ע. ביליה יזמות בע"מ)
קובי הרשקוביץ - בעלים ומנכ"ל משותף (באדיבות: י.ע. ביליה יזמות בע"מ)

 

אינג' ערן ביליה – בעלים ומנכ"ל משותף (באדיבות: י.ע. ביליה יזמות בע"מ)
אינג' ערן ביליה – בעלים ומנכ"ל משותף(באדיבות: י.ע. ביליה יזמות בע"מ)

 

לחדש את רחובות חיפה – במקצועיות ובאיכות

חברת ביליה יזמות בע"מ הוקמה כדי ליזום פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית באזור הכרמל. כבר בתחילת דרכה קיבלה החברה החלטה בדבר סוג הפרויקטים שבה תתמקד: אנשיה הגיעו למסקנה כי התחום הטוב ביותר הוא תמ"א 38/2, כלומר מסלול הריסה ובנייה מחדש או בשמה המוכר - פינוי-בינוי.

 

לחדש את חיפה - פרויקט צפרירים 5  (באדיבות: י.ע. ביליה יזמות בע"מ)
לחדש את חיפה - פרויקט צפרירים 5 (באדיבות: י.ע. ביליה יזמות בע"מ)

 

להשקפתה של החברה, פרויקטים אלו הם האיכותיים ביותר, שכן הם אינם פועלים בשיטת 'טלאי על טלאי' (שיפוץ וחיזוק של מבנה ישן), אלא מציעים לדיירים הריסה של הבניין הישן מן מהיסוד, ותכנון בניין בסגנון אדריכלי מודרני עם דירות גדולות יותר ונגישות לאוכלוסייה מבוגרת ועם מערכות חדישות ומעלית.

 

ביצוע פרויקטים מסוג זה מאפשר לחברה גמישות תכנונית ומבטיח לדיירים שלל יתרונות: מבנה חדש לגמרי, ככל פרויקט מגורים שנמסר מהקבלן; שמירה על סטנדרטים גבוהים ותואמים בכל יחידות הדיור – אלו המיועדות לדיירים הנוכחיים ואלו השייכות לחברה; תוספת של שירותים ואמצעים שיעמדו לרשות הדיירים, כמו חניון ומחסן פרטי.

 

בהליכי רישוי - רחוב ליטניס - כולל 11 יחידות דיור ו-2 חנויות (באדיבות: י.ע. ביליה יזמות בע"מ)
בהליכי רישוי - רחוב ליטניס - כולל 11 יחידות דיור ו-2 חנויות(באדיבות: י.ע. ביליה יזמות בע"מ)

 

פרויקטים נבחרים

כאמור, חברת י.ע ביליה יזמות בע"מ פועלת בתחום ההתחדשות העירונית כבר למעלה משש שנים, ובמהלך תקופה זו יזמה כמה וכמה פרויקטים מסוג תמ"א 38/2 המצויים בסטטוסים שונים:

• פרויקטים מאוכלסים: אהוד 3 (14 יחידות דיור), ליטניס 9 (11 יח''ד) וצדקיהו 14 (12 יח''ד)

• פרויקטים בבנייה: שדרות מוריה 100 (11 יח''ד) וצפרירים 5 (12 יח''ד)

• פרויקטים בהליכי רישוי: ליטניס 4 (11 יח''ד + 2 חנויות), רחל 21 (12 יח''ד), ויתקין 1 (14 יח''ד), ליטניס 11 (12 יח''ד), יותם 42 (12 יח''ד) ודוד פינסקי 11 (17 יח''ד).

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים