שתף קטע נבחר

גרינברג שניאור

חברת גרינברג שניאור היא אחת מחברות הנדל"ן המובילות באזור הצפון, אשר עומדת מאחורי בנייתם של כאלף יחידות דיור. לחברה התמחות מיוחדת בביצוע פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית ותמ"א 38. בעליה של החברה הינם רו"ח גרינברג שלמה ורו"ח ועו"ד שניאור נדב

חברת גרינברג שניאור פעילה בתחום היזמות והמקרקעין החל משנת 1997 ומשרדיה הראשיים ממוקמים בקריית אתא. נוסף על תחום המגורים, החברה הקימה במהלך השנים מבנים מסחריים ונכסים מניבים רבים באזור הצפון.

 

נדב שניאור, בעלי חברת גרינברג שניאור (באדבות גרינברג שניאור )
נדב שניאור, בעלי חברת גרינברג שניאור(באדבות גרינברג שניאור )

 

רו"ח גרינברג שלמה, בעלי חברת גרינברג שניאור (באדבות גרינברג שניאור )
רו"ח גרינברג שלמה, בעלי חברת גרינברג שניאור(באדבות גרינברג שניאור )

 

גרינברג שניאור רואה בלקוחותיה את הנכס החשוב ביותר עבורה, ושביעות רצונם מהווה בסיס ממנו מתחילה מלאכת הבנייה. מתוך מחשבה זו, קבעה הקבוצה אמנה חברתית לה היא מחויבת בפעילותה, והיא זו אשר גורמת לה להצטיין בתחומה, הנה עיקריה:

 

העמדת הלקוח בראש סדר העדיפויות

החברה מקפידה לבחור את הפרויקטים ולהוציא אותם לפועל מנקודת מבט של שביעות הרצון של הלקוח בראש סדר העדיפויות.

 

תכנון הפרויקט מתוך מחשבה פונקציונלית עבור הלקוח

החברה נותנת ערך מוסף ללקוחותיה על ידי תכנון מוקפד וחכם על ידי מיטב האדריכלים, אשר מאפשר ללקוח לקבל דירה פונקציונלית לשנים רבות.

 

הענקת שירות איכותי ללקוחותיה, תוך זמינות תמידית ואמינות

מנהלי החברה וצוות העובדים המנוסים של גרינברג שניאור מקפידים על הענקת שירות אישי, צמוד וקשוב ללקוחות. צוות העובדים שומר על זמינות גבוהה לכל פנייה, בכל שלב של תהליך התכנון והבנייה, וגם לאחר הכניסה של הלקוחות לדירות.

 

מדד התחדשות עירונית  (הדמיות באדיבות טוטם הדמיות)
פרויקט הדגל של גרינברג שניאור: רחוב חביבה רייך 48-58 חיפה(הדמיות באדיבות טוטם הדמיות)

 

הצבת סטנדרט הבנייה הגבוה ביותר בתחום התכנון והבנייה

גרינברג שניאור לא מתפשרת על איכות בנייה, ומקפידה במשך שנים רבות על הסטנדרט הגבוה ביותר בענף. שיטות בנייה, חומרי הגלם ואנשי המקצוע של גרינברג שניאור הם מהאיכותיים ביותר.

 

הובלה וחדשנות בתחום

החברה ידועה בתור חברה חדשנית המאמצת שיטות בנייה, ניהול ותפעול מהמובילות בישראל ובעולם. החברה מתעדכנת כל העת במגמות העכשוויות בתחום, ומובילה בגאווה את תחום הנדל"ן וההתחדשות העירונית.

 

עבודה עם אנשי הביצוע המקצוענים ביותר בתחום הבנייה - בעלי ותק וניסיון מוכח

גרינברג שניאור מקפידה לעבוד אך ורק עם אנשי ביצוע מקצוענים בתחומם ובעלי ניסיון ספציפי בתחום הפעילות שלהם. אנשי הביצוע האיכותיים ביותר באזור הצפון עובדים עם גרינברג שניאור כבר עשרות שנים ומספקים לה וללקוחותיה את השירות הטוב ביותר. אבני יסוד אלו מכוונות את צעדיה של הקבוצה ומביאים אותה למצוינות חסרת פשרות בתחום השירות, התכנון והבנייה עבור לקוחותיה. על תרומת החברה לענף הבנייה, זכתה החברה להיכנס לקטגוריית "בוני הארץ" והשתתפה בכנס יוקרתי במסגרת פרויקט 70 שנות נדל"ן של ידיעות אחרונות. כמו כן, זכתה החברה להצטיין בתחומה ולהוביל במדד התחדשות העירונית של אתר מדלן באזור חיפה החל משנת 2016.

 

 דרך הים 70, חיפה: הצבת סטנדרט בנייה גבוה (הדמיות באדיבות טוטם הדמיות)
דרך הים 70, חיפה: הצבת סטנדרט בנייה גבוה(הדמיות באדיבות טוטם הדמיות)

 

פרויקט הדגל - חידוש מקיף ברחוב חביבה רייך, חיפה

גרינברג שניאור היא אחת מחלוצות ההתחדשות בשכונת רמות רמז. פרויקט הדגל של החברה הוא פרויקט התחדשות עירונית ברחוב חביבה רייך, שבו החברה מעורבת בתשעה פרויקטים בשלבי ביצוע שונים (חמישה לאחר אכלוס ושלושה בשלבי בנייה מתקדמים ואחד יוצא לשיווק ב-2019 ) בהיקף של 520 יח"ד. החברה שינתה את פני הרחוב והשכונה כולה, חידשה אותה והביאה אליה משפחות צעירות, חיי קהילה מפותחים ורוח רעננה. לאור ההצלחה המסחררת בחידוש רחוב חביבה רייך, המשיכה החברה את ההצלחה והחלה לאחרונה בחידוש השלב הבא בשכונה: רחוב זלמן שניאור, שם משווק בימים אלו פרויקט ובו 40 יח"ד.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גרינברג שניאור לוגו מדד התחדשות עירונות
מומלצים