שתף קטע נבחר

ה.ק.ר יזום וניהול פרויקטים

חברת ה.ק.ר ייזום וניהול פרויקטים בע"מ הוקמה ב־1994 ומגדירה עצמה כחברת בוטיק שמבצעת סוגים שונים של פרויקטים בשוק הנדל"ן הישראלי: בנייה פרטית, שיפוצים גדולים והתחדשות עירונית. החברה בוחרת בקפידה את הפרויקטים אותם היא מבצעת, כדי שאלו יתאימו לאופייה – סטנדרט בנייה גבוה, איכות ללא פשרות וראיית טובתו של הלקוח מעל לכל ולאורך כל שלבי הפרויקט

כבר כחצי יובל שחברת ה.ק.ר בע"מ פועלת בענף הנדל"ן הישראלי. היא בונה בתים פרטיים, מנהלת פרויקטים שכוללים שיפוצים גדולים ומבצעת מיזמי התחדשות עירונית מאז החלה הפריחה בתחום. כשכל אלו עומדים לזכותה, מפתיע לגלות שהחברה "נולדה" בדרך לא שגרתית: מקימּה, זוהר הלפרין, הוא דור שלישי לשושלת מכובדת של חברי קואופרטיב "דן", נהג קואופרטיב בעצמו וחבר הנהלת האגודה, שהחליט לעשות שינוי בחייו. זוהר עבד במשך חמש שנים בתפקידי ניהול בכירים בחברות בנייה שונות, למד ועבר את מבחני משרד העבודה בדרך להפיכתו לקבלן רשום.

 

אייל הלפרין, מנכ"ל החברה כיום ובנו של זוהר, מחזיק בתואר שני במנהל עסקים בהצטיינות מאוניברסיטת מנצ'סטר באנגליה. הוא הגיע לחברה לאחר תפקידי ניהול בכירים בתחום השירות, הבנייה, התפעול והאחזקה בקבוצות מובילות במשק הישראלי, כמו אלקטרה וסלקום. דווקא עובדות אלה, הופכות את חברת ה.ק.ר לשונה בנוף הנדל"ני הישראלי, מעניקות לה יתרון ומבטיחות יצירתיות רבה וייחודיות בעבודה עם לקוחותיה. בתוספת הליווי האישי והצמוד שמוענק לכל דייר בכל פרויקט, מתגבשת מעטפת שירותית חמה, משפחתית ומקצועית ממדרגה ראשונה.

 

אייל הלפרין, מנכ"ל ה.ק.ר ייזום וניהול פרויקטים (באדיבות הקר יזום ובניה)
אייל הלפרין, מנכ"ל ה.ק.ר ייזום וניהול פרויקטים(באדיבות הקר יזום ובניה)

 

איכות על פני כמות

חברת ה.ק.ר היא חברת בוטיק שאחד העקרונות המרכזיים בעבודתה הוא בחירה בפרויקטים שבהם אפשר ליישם סטנדרט בנייה גבוה ואת תפיסת "בניית בוטיק". החברה מקפידה על בנייה באזורי הביקוש, ומכוונת בעיקר לזוגות צעירים ולמשפרי דיור. החברה מבצעת פרויקטים בנפח קטן־בינוני, על מנת שתוכל להתמקד באיכות הבנייה ולא בכמות יחידות הדיור שנבנות. לכן, היא נחשבת מומחית בבניית בתים פרטיים יוקרתיים ופרויקטים "בוטיקיים".

 

מרגע הקמתה, היתה ה.ק.ר חברה יזמית וקבלנית. היא מציעה רמת גימור גבוהה מאוד ומקפידה, בכל פרויקט, על תמהיל דירות שמתאים לסביבה ולפלח השוק שאליו הוא פונה. החברה בונה לפי עקרונות הבנייה הירוקה ובהתאם לת"י 5281, שהוא תו התקן הישראלי הרלוונטי, כולל התקנת תאורה חסכונית, בניית מעלית בדירוג אנרגטי A, ניהול מי נגר, שימוש בחומרי בנייה של יצרנים מקומיים ובעלי תו ירוק ועוד, וזאת ללא כל קשר לדרישות הרשות המקומית שבתחומה מתבצעות העבודות. כחברה יזמית וקבלנית, מבטיחה החברה ללקוחותיה ולעובדיה אמינות ויציבות, שאותן היא מחזקת בהתנהלות כלכלית אחראית ומחושבת. לחברה ליווי בנקאי מסודר בכל מיזם ומיזם, שמותאם למאפייני הפרויקט ומעניק ביטחון פיננסי – הן ללקוחות והן לעובדי החברה כולם.

 

פרויקט קהילת ציון 10 בהרצליה - חיזוק מבנה  (באדיבות הקר יזום ובניה)
פרויקט קהילת ציון 10 בהרצליה - חיזוק מבנה (באדיבות הקר יזום ובניה)

 

בוטיק - גם בפרויקטים להתחדשות עירונית

הסגנון הבוטיקי של ה.ק.ר מתבטא היטב גם בתחום ההתחדשות העירונית, שאליו נכנסה לפני כעשור: החברה מקפידה על מעורבות בפרויקטים קטנים־בינוניים שמיועדים לחיזוק או להריסה ולבנייה מחדש, ומבצעת את העבודות בסטנדרט הגבוה ביותר, תוך דאגה לכל דייר ודייר ושאיפה להשגת התנאים הטובים ביותר עבורו, זאת כחלק מהראייה לפיה הצלחת הפרויקט היא אינטרס משותף הן לחברה והן לכלל הדיירים. אנשי החברה רואים במערכת היחסים עם הדיירים עניין מתמשך, ולא פרויקט חד פעמי. להשקפתה, דיירים מרוצים הם אנשי השיווק הטובים ביותר לפרויקט הבא, ולכן היא שמה דגש על הקשר האישי עם כל לקוח.

 

דוגמה המשקפת היטב את גישתה של החברה בפרויקטים שלה היא שאיפתה לשפר את סביבת המגורים הכוללת של הדייר – ולא רק את המבנה עצמו. בעבודות החיזוק שמתקיימות בבניין מציעה ה.ק.ר שיפוץ דירתי לכל דייר, בהתאם ליכולותיו הכספיות ולהעדפותיו. שיפוץ שכזה יכול לשפר משמעותית את מצבן של הדירות עצמן ולהעלות את ערכן הכספי, במקביל לשדרוג הבניין והחללים המשותפים שבו. מאחר שההצעה היא במסגרת העבודות המתקיימות בבניין גם כך, יכולה החברה להציע את השיפוץ במחירים נוחים יחסית למחירי השוק.

 

לחברת ה.ק.ר שיטת עבודה מסודרת בכל הקשור לפרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית: ראשית, היא מבצעת בדיקה מול הרשות בנוגע למאפייני הפרויקט; לאחר מכן תבחן את כדאיותו מבחינה כלכלית, תכנונית וביצועית; רק לאחר מכן תגיש הצעה לביצוע הפרויקט, תוך בחינת כל האפשרויות למיקסום התנאים המוצעים לדיירים הקיימים. להשקפתה של החברה, הצעה המוגשת לדייר היא צעד מחייב, ולכן היא תוגש רק לאחר בחינה מוקפדת ובדיקה מדוקדקת. בעת התכנון והעבודות עצמן משקיעה החברה הן ברמת הגימור, הן באיכות הבנייה והן במראה השטחים הציבוריים בבניין ומסביבו, בידיעה שאלו הכלים שיעמדו לרשותה בעת שיווק הפרויקט לציבור הרחב, וחשוב לא פחות – במטרה לשפר באופן משמעותי את חווית המגורים לדיירים.

 

ההגנה 87, רעננה - בניין שחוזק במסגרת תמ"א 38/1 (באדיבות הקר יזום ובניה)
ההגנה 87, רעננה - בניין שחוזק במסגרת תמ"א 38/1(באדיבות הקר יזום ובניה)

 

פרויקטים נבחרים

חברת ה.ק.ר מתרכזת, כאמור, באזורי הביקוש ובפרויקטים באיכות גבוהה. לפניכם כמה מיזמים שביצעה החברה בתחום ההתחדשות העירונית, לצד כאלו שנמצאים בשלבי ביצוע שונים:

• ההגנה 87, רעננה: בניין שחוזק במסגרת תמ"א 38/1. במקור היו בו 24 יחידות דיור, ובמסגרת העבודות נוספו לו תשע דירות חדשות. העבודות החלו ביולי 2013 והסתיימו ביולי 2015.

• יבוק 6־4, רמת השרון: פרויקט חיזוק למבנה שבו היו במקור תשע יחידות דיור, ובמהלך העבודות נוספו שתי דירות חדשות. הפרויקט החל במאי 2015 והסתיים בדצמבר 2016.

• ביאליק 55, רמת השרון: פרויקט חיזוק, שבו מתווספות ארבע יחידות דיור חדשות לבניין בן תשע יח"ד. הפרויקט החל בפברואר 2017 והסתיים לאחרונה.

• קהילת ציון 10, הרצליה: פרויקט תמ"א 38/3 (חיזוק), שבו מתווספות חמש יחידות דיור חדשות לשש קיימות. העבודות החלו, וצפויות להסתיים בחודש ספטמבר 2020.

• בן גוריון 61, הוד השרון: פרויקט תמ"א 38 לחיזוק הבניין. מבנה זה כולל 12 יחידות דיור קיימות, והוא יכלול בתום העבודות עוד 10 דירות חדשות. העבודות צפויות להתחיל ביוני 2019, ולהסתיים בדצמבר 2020.

• בלוך 42, תל־אביב: פרויקט הריסה־בניה במסגרת התחדשות עירונית (תמ"א 38 – 2) שיכלול בסופו של תהליך 17 דירות (כיום יש בו שמונה יח"ד). הפרויקט מתוכנן לצאת לדרך ביוני 2019 ולהסתיים ביוני 2021.

• אנילביץ' 23־19, רעננה: פרויקט הריסה־בניה, שבמהלכו ייהרס בניין בן שלוש קומות (ושלוש כניסות), שבו 18 יחידות דיור, וייבנה תחתיו בניין בן שבע קומות וקומת קרקע, עם 42 יח"ד בסך הכל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הקר לוגו מדד התחדשות עירונות
מומלצים