שתף קטע נבחר

קבוצת הרצל בן דוד קבלן בנין בע"מ

חברת הרצל בן דוד הוקמה בשנת 1970 על ידי אבי המשפחה. משך ארבעה עשורים התרכזה החברה בבנייה וביזמות במגזר הפרטי, ובשנת 2010 נכנסה גם לתחום ההתחדשות העירונית. כיום, עיקר עבודתה מתרכז בנתניה, שם החלה החברה את פעילותה ושם היא מבצעת פרויקטים שונים, הן מיזמים נדל"ניים חדשים והן פרויקטים במסגרת תמ"א 38

חברת הרצל בן דוד החלה דרכה בעבודות מזדמנות שביצע מייסד החברה בשנות ה־50 של המאה הקודמת. הרצל עלה ארצה מלוב בשנת 1949, ובמסגרת חיפושיו אחר פרנסה החל לעסוק בבנייה – עבודות טיח, יציקות בטון והקמת מבנים, בעיקר עבור הצבא. בשנת 1967 הקים עם שותפו את בניין המגורים הראשון, ברחוב יהודה המכבי בתל־אביב. שנים אחדות לאחר הקמת החברה עבר בן דוד עם משפחתו לאיטליה ולשוויץ, אך המשיך לנהל משם את עסקי הנדל"ן שלו בארץ. כשחזר לישראל הוביל את החברה לפעילות ענפה בנתניה, שנותרה מוקד עסקי החברה עד היום.

 

הרצל בן דוד - מייסד החברה  (באדיבות קבוצת הרצל בן דוד קבלן בנין בע"מ)
הרצל בן דוד - מייסד החברה (באדיבות קבוצת הרצל בן דוד קבלן בנין בע"מ)

 

החברה נמצאת בבעלות המשפחה. מנכ"ל החברה היום הוא שומרי בן דוד, שהחל את דרכו בחברה בשנת 1999 כפועל בניין ואט־אט התקדם עד למשרת הניהול הבכירה ביותר בחברה. לשומרי ניסיון של כ־20 שנים בענף, הוא חבר הנהלת ארגון בוני נתניה, חבר בוועדות תכנון ובנייה והתחדשות עירונית של התאחדות בוני הארץ ונציג התאחדות הקבלנים בוועדות ההתחדשות העירונית בכנסת. לצדו פועלת מירב דוד בלחסן, הנדסאית בניין בהכשרתה, שותפה בחברה ומנהלת מחלקת הכספים.

 

שומרי בן דוד, מנכ"ל קבוצת הרצל בן דוד (באדיבות קבוצת הרצל בן דוד קבלן בנין בע"מ)
שומרי בן דוד, מנכ"ל קבוצת הרצל בן דוד(באדיבות קבוצת הרצל בן דוד קבלן בנין בע"מ)

 

מובילים את תחום ההתחדשות העירונית

חברת הרצל בן דוד נחשבת לאחת החברות החלוצות בתחום ההתחדשות העירונית בנתניה. ראשית פעילותה בתחום הייתה בשנת 2010 , וכבר ב־2011 החלה בבניית המבנה הראשון במסגרת תמ"א 38 – מרכז מסחרי ברחוב לילינבלום שבמרכז העיר נתניה, שהיה לבניין המסחרי הראשון בישראל שנבנה במסגרת פרויקט להתחדשות עירונית. פרויקט נוסף שנחשב לאבן דרך בפעילות החברה הסתיים לפני שנה בשכונת קריית נורדאו בעיר – פרויקט שכלל שלושה מבנים בני ארבע קומות כל אחד, שזכו לחיזוק במסגרת תמ"א 38/1 והתווספו להם 42 דירות חדשות. לכל דירה התווספו מרפסת וממ"ד, ולבניינים נוספו מעליות, שטחים משותפים וחניה, כל אלה לרווחת הבעלים.

 

פרויקט נורדאו הצעירה בנתניה - קבוצת הרצל בן דוד (הדמיה באדיבות viewpoint)
פרויקט נורדאו הצעירה בנתניה - קבוצת הרצל בן דוד(הדמיה באדיבות viewpoint)

 

מאז ביצעה החברה – וממשיכה לבצע – פרויקטים שונים בתחום ההתחדשות העירונית: פרויקטים של תמ"א 38/1, ופרויקטים לפינוי־בינוי, בעיקר בתחום הנדל"ן למגורים. גם בפרויקטים אלו, כמו בכל פרויקט לאורך שנות פעילותה של החברה, מקפידים אנשי הרצל בן דוד על תכנון קפדני, על בניית דירות בעלות מפרט עשיר ועל בנייה באיכות גבוהה ועל חדשנות. חברת הרצל בן דוד מתמקדת, מאז כניסתה לתחום ההתחדשות העירונית, בשני מתחמים מרכזיים בנתניה: קריית נורדאו שבמערב העיר (שם החלה החברה את דרכה); ומרכז העיר, שאותו רואים אנשי החברה כיעד חשוב – אזור שלתפיסת אנשיה יוכל, בעזרת תוכנית המתאר הארצית, לחדש את פניו במהירות ולהפוך את סביבתו הוותיקה לפורחת, רעננה ומאופיינת בבנייה מודרנית מרשימה. הבסיס לכך הוא שאיפתה של החברה להחיות את השכונות הוותיקות בעיר, כדי לתרום לנראות העיר המתחדשת, וחשוב מזה – להוסיף לרווחת התושבים באותן שכונות. לצד אלה, מקפידה החברה להקצות אחוז מסוים מהפרויקטים שלה לטובת דיור בר השגה, המיועד בעיקר לזוגות צעירים.

 

מדד התחדשות  (הדמיה באדיבות viewpoint)
פרויקט גרין פארק בשכונת נווה איתמר, נתניה(הדמיה באדיבות viewpoint)

 

מצעידים את נתניה קדימה

לחברה מוניטין מרשים בנתניה ובסביבתה, כאחת השחקניות הדומיננטיות בעיר וכמי שתרמה רבות לתנופת הבנייה והפיתוח בה. החזון של חברת הרצל בן דוד, שמלווה אותה כבר קרוב ל־50 שנים, הוא התנהלות מקצועית חסרת פשרות והענקת יחס אישי ללקוחותיה, כמו גם שאיפה לתנאי רכישה נוחים, בייחוד בהשוואה לנהוג כיום בענף הנדל"ן הישראלי. חברת הרצל בן דוד החליטה, בצעד אסטרטגי יוצא דופן המבטא את השקפתה הייחודית, לרכז את כל מאמציה ומשאביה בעיר נתניה לבדה, וזאת במטרה להעניק ללקוחות את תשומת הלב הראויה ולהבטיח להם מענה מקצועי בעל ערך מוסף, שמדגיש את המשפחתיות ואת היחס האישי שבהם דוגלת החברה. כאנשי מקצוע, שמודעים היטב לחשיבות הזמינות והמענה המהיר בענף הנדל"ן, ובפרט בתחום ההתחדשות העירונית – שהפך לנכס חשוב עם השנים – מקפידים בחברה על יחסי אנוש ברמה גבוהה ועל מתן מענה מקצועי למספר רב של לקוחות בו זמנית.

 

הפרויקטים המובילים של החברה בתחום ההתחדשות העירונית

בימים אלו עובדת החברה ומקדמת עשרות פרויקטים בנתניה, שנמצאים בתהליך תכנון או בביצוע. אלו הפרויקטים הנמצאים כעת בשלבי ביצוע:

• נווה איתמר: פרויקט באחת השכונות המבוקשות בעיר, שבו נערכות עבודות חיזוק (תמ"א 38/1) במסגרתן יתווספו ל־48 יחידות דיור בשלושה בניינים קיימים 42 יח"ד חדשות. הפרויקט החל באפריל 2018 ועתיד להסתיים ביוני 2020.

• משה שפירא 22: פרויקט תמ"א 38 במרכז העיר, שבמסגרתו יחוזק הבניין ולתשע הדירות שבו יתווספו תשע חדשות. הפרויקט מוגדר כפרויקט בוטיק שיציע דירות מגורים יוקרתיות. העבודות החלו בספטמבר 2018 וצפויות להסתיים במאי 2020.

פינת ברודצקי וירושלים: פרויקט תמ"א 38 (הריסה ובנייה) בבניין שבו 24 יחידות דיור כיום. עם סיום העבודות הוא יכלול בסך הכל 60 יח"ד, כולל שתי קומות חניון. העבודות צפויות להתחיל במהלך 2019 ולהימשך כשלוש שנים.

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קבוצת הרצל בן דוד קבלן בנין בע"מ
מומלצים