שתף קטע נבחר

התחדשות

באחת הערים התוססות בישראל כיום בתחום ההתחדשות העירונית, ירושלים, חברת "התחדשות" מובילה את צמיחת התחום בעיר. החברה מקדמת עשרה מתחמים של פינוי־בינוי ועשרות פרויקטים של תמ"א 38 בשלבי ביצוע. היכולות, הידע והיחס האישי לכל דייר, ממצבים את החברה כגורם חשוב בבירה בכל הנוגע להתחדשות עירונית

"התחדשות" היא מהחברות המובילות בתחום, עם ניסיון רב בייזום ובביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית בירושלים. החברה מנוהלת בידי שלושה שותפים: ברוך בלוי, שותף מייסד, יו''ר החברה, יזם נדל"ן ושותף בקרן ההשקעות iintoo. בלוי בעל ניסיון עשיר בפרויקטים מורכבים בארץ ובחו"ל; עמיחי ניימן, שותף ומנהל פיתוח עסקי, יזם נדל"ן בנשמתו ומתמחה בפרויקטים מורכבים בעיר בהם אלמנטים לשימור מחמיר, דיירים מוגנים והקדשות; יונה גרין, שותף בכיר, מנכ"ל החברה, אדריכל בעל ניסיון רב בפרויקטים מורכבים.

 

ברוך בלוי, שותף, מייסד ויו"ר התחדשות (באדיבות התחדשות )
ברוך בלוי, שותף, מייסד ויו"ר התחדשות(באדיבות התחדשות )

 

בתפקידו כמנכ"ל הוביל את החברה להישגים משמעותיים ולסטנדרטים בינלאומיים. אין ספק שהשלושה הפכו את חברת "התחדשות" לאחת המובילות בירושלים בכל הקשור לתחום ההתחדשות העירונית. החברה מנהלת עשרות פרויקטים, כשגולת הכותרת של פעילותה היא חברה משותפת לה ולחברת הבנייה הנודעת רוטשטיין נדל"ן, במסגרתה מקודמים במקביל עשרה מתחמים של פינוי־בינוי ברחבי העיר. בפרויקטים אלה ייבנו אלפי יח"ד חדשות. שיתוף פעולה זה הפך את החברה לזרוע הביצועית של חברת רוטשטיין בפרויקטים להתחדשות עירונית בירושלים – דבר המעיד על יכולותיה ועל איכותה. פרויקט נבחר הוא פרויקט חיזוק (תמ"א 38/1) במבוא לבנה 2 בשכונת רמת אשכול, שם מוסיפה החברה 9 דירות חדשות למבנה הקיים, שבו 4 קומות ו־16 יח"ד. במסגרת הפרויקט יתווספו לכל דירה קיימת 25 מ"ר, ומרפסת 'סוכה' בשטח 12 מ"ר. הבנייה בעיצומה והיא לקראת סיום השלד. תאריך יעד להשלמת הפרויקט הוא ינואר 2020.

 

האדריכל יונה גרין, שותף בכיר ומנכ"ל החברה (באדיבות התחדשות )
האדריכל יונה גרין, שותף בכיר ומנכ"ל החברה(באדיבות התחדשות )

 

כל הפרויקטים להתחדשות עירונית במקום אחד

חברת התחדשות מבצעת כל סוג פרויקט בתחום ההתחדשות העירונית. החברה מתמחה בפרויקטים לחיזוק מבנים, ומבצעת ומקדמת לא מעט פרויקטים לפינוי־בינוי ולהריסה ובנייה (תמ"א 38/2). כל אלה מעידים על יכולות הביצוע הגבוהות של החברה, משלב ניהול הדיירים עד תום תקופת הבדק. שאיפתה של החברה היא להעמיד לרשות לקוחותיה, הדיירים הקיימים והדיירים החדשים, את התנאים הטובים ביותר – הן תוך כדי הפרויקט, על ידי עדכון שוטף וקשר ישיר, והן לאחריו.

 

מדד התחדשות (הדמיה באדיבות אלקי דייטש)
פרויקט ים סוף 8 של חברת התחדשות (הדמיה באדיבות אלקי דייטש)

 

המטרה היא להשביח ולשפר את סביבת המגורים של הדייר, ולהעמיד לרשותו את הפתרונות הטובים ביותר בכל עניין ובכל סוגיה הקשורה לפרויקט. לצורך כך מעמידה החברה לרשות לקוחותיה אנשי מקצוע מנוסים ובעלי ידע רב, החל מראשי החברה ועד לאחרון העובדים. בחברת "התחדשות" צוות איכותי של מהנדסים, עורכי דין, אדריכלים וכלכלנים, שיוצרים יחד מעטפת שלמה של שירות איכותי ומקצועי.

 

שכונת קטמונים מתחדשת - פרויקט פינוי-בינוי ביהודה הנשיא 2 (באדיבות התחדשות )
שכונת קטמונים מתחדשת - פרויקט פינוי-בינוי ביהודה הנשיא 2(באדיבות התחדשות )
 

 

 

פרויקטים נבחרים

חברת התחדשות יוזמת, מקדמת, מתכננת ומבצעת שלל פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית. אלה הנבחרים שבהם:

• ים סוף 8: פרויקט חיזוק שבו יתווספו עשר יחידות דיור לבניין הקיים ב־5.2 קומות חדשות. הפרויקט בשלבי אכלוס, ועבודות הגמר יסתיימו בחודשים הקרובים.

• יהודה הנשיא 2: הפרויקט שבשכונת הקטמונים הוא פרויקט פינוי־בינוי, שבמהלכו יפונה הבניין הקיים וייבנה במקומו מבנה בן שמונה קומות ו־27 יחידות דיור. הבניין יכלול גם קומת מסחר של כ־3000 מ"ר, כך שבסופו של דבר יהיו בו עשר קומות. הפרויקט בשלבי קבלת היתר אחרי מתן תוקף לתב"ע ואישור ועדה. צפי לתחילת הבנייה: בחצי השנה הקרובה.

• נווה יעקב 32־28: פרויקט פינוי־בינוי שבו יפונו 111 דירות ויוקם קומפלקס בן שמונה בניינים ובהם כ־500 יחידות דיור חדשות, לצד שטחי מסחר והקצאת שטחים לשימוש ציבורי בתוככי המתחם. הפרויקט בשלב פתיחת תיק התב"ע.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים