שתף קטע נבחר

משרד עורכי דין יעל בועז ואילת בהרי

שרד עורכי הדין יעל בועז ואילת בהרי הוא משרד מוביל המומחה ומנוסה בתחום ההתחדשות העירונית. המשרד מבסס את עבודתו על ערכי הניסיון, המקצועיות, היושרה והיכולת להוציא מהכח לפועל פרויקטים תוך הקפדה על שירות, שקיפות ובטחון לדיירים

משרד עו"ד יעל בועז ואילת בהרי הוא משרד מוביל בעל ידע וניסיון עשיר בכל תחומי המקרקעין, יזמות, תכנון, פיתוח, בנייה ושיווק של פרויקטים לסוגיהם: בנייה למגורים, פרויקטים של נדל"ן מניב, עסקאות קומבינציה ועסקאות התחדשות עירונית (תמ"א 38).עורכות הדין הוותיקות מלוות מיזמי נדל"ן כבר למעלה מעשור, תוך הקפדה על שירות מקצועי וביטחון מקסימלי עבור הדיירים.

 

למשרד ניסיון רב בליווי משפטי של פרויקטים גדולים ומורכבים בתחום ההתחדשות העירונית והנדל"ן עבור קבלנים ויזמים מהגדולים והמובילים במשק, הכולל ליווי מקיף, החל משלב התכנון ואישר תכניות המתאר, דרך קבלת ההיתרים, מימון, ביצוע, רישום, ועד שיווק ומכירה. שירותי המשרד כוללים ניהול מו"מ עם צד שלישי, טיפול בהיבטי מיסוי מקרקעין וליווי עסקאות מימון מורכבות מול בנקים ומוסדות פיננסיים. פעילות הנדל"ן במשרד מלווה באופן שוטף והדוק על ידי מומחים בהיבטי מיסוי מקרקעין ומימון הפרויקטים, לרבות ייעוץ בהיבטי מיסוי רכישות נדל"ן, השלכות של חוקי עזר עירוניים, ולרבות ייעוץ בהיבטי מיסוי במימון פרויקטים.

 

מדד התחדשות (באדיבות יעל בעז ואילת בהרי)
יעל בועז, משרד עורכי דין יעל בועז ואילת בהרי (באדיבות יעל בעז ואילת בהרי)

 

מדד התחדשות (באדיבות יעל בעז ואילת בהרי)
אילת בהרי, משרד עורכי דין יעל בועז ואילת בהרי (באדיבות יעל בעז ואילת בהרי)

 

 

התחדשות עירונית (תמ"א 38) - ערבויות, ליווי עד תום הפרויקט ותחושת ביטחון לדיירים מעל לכל

למשרד התמחות רחבת היקף בליווי פרויקטים של ביצוע עבודות מכוח תמ"א 38 על שלל תיקוניה, פינוי-בינוי, עיבוי-בינוי, עסקאות מכר מורכבות, ליווי דיירים, קבוצות רכישה, עסקאות קומבינציה, ליווי קבלנים ויזמים, רישום ותיקון צווי בתים משותפים.

המשרד מייצג הן יזמים, קבלנים וחברות בנייה, והן דיירים, בעלי דירות וקהל של לקוחות פרטיים בפרויקטים של התחדשות עירונית.

 

משרדנו מלווה בעלי דירות בפרויקטים של התחדשות עירונית, המשרד אמון על שירות שהוא הרבה מעבר למשפטי - בפרויקטים מסוג זה, מתוך הבנה כי הדיירים נמצאים בתקופה של אי ודאות, ולכן חלק מהתפקיד של צוות המשרד הוא לספק לדיירים ביטחון מרבי, לצד ביטחונות וערבויות אופטימליות המעוגנים בהסכם מול יזם הפרויקט.

 

המשרד הינו מחלוצי תחום ההתחדשות העירונית ומלווה את הדיירים ליווי צמוד בפרויקטים עד לתום הבנייה, תוך ליווי צמוד, טיפול וייצוג באופן יעיל ואפקטיבי בכלל ההיבטים של הפרויקט. השותפות במשרד מלוות מקרוב את הדיירים, שהם בעלי הדירות והקרקע - החל מהשלב הראשוני בו הפרויקט הוא בגדר חלום רחוק, ועד למסירת הדירות המשודרגות לדיירים הקיימים והחדשים.

 

צוות המשרד מבין כי בתהליך ארוך ומורכב של התחדשות עירונית, עלולות להתפתח בעיות והתנגדויות, ולשם כך המשרד פועל למציאת פתרונות מחוץ לקופסה על מנת להגיע לשביעות הרצון של כל הצדדים בעסקה וסלילת הדרך להשגת הסכמות כבר בתחילת התהליך.

 

כחלק מהשירות המקיף, הצמוד והאישי של צוות המשרד, הדיירים מקבלים שירותי עריכת הסכמים, טיפול בהתנגדויות מול הרשויות, הכנת לוח זמנים לביצוע, ייעוץ וייצוג משפטי לדיירים, ליווי העסקה מול ועדות לתכנון ובניה ורשויות המס, טיפול בהליכי המיסוי, מסירת הדירות ורישום הזכויות.

 

בתחומי פינוי-בינוי, המשרד מלווה את הפרויקט משלב ראשוני של גיבוש הדיירים עובר דרך קבלת הצעות למתחם, החתמת בעלי הנכס על מסמך עקרונות, אישור התכנית, בחירת קבלן, ניהול מו"מ וחתימה על הסכמים, פינוי וכן רישום בית משותף וייחוד הדירות לבעלים ולרוכשים החדשים.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
משרד עורכי דין יעל בועז ואילת בהרי
מומלצים