דו"חות טובים לספוטיפיי: חצתה את רף 100 מיליון המשתמשים בתשלום
חברת המוזיקה בסטרימינג דיווחה על הכנסות של 1.5 מיליארד אירו ברבעון הראשון של השנה - צמיחה של 34% ומעל ציפיות השוק. מספר המנויים בתשלום זינק ב-32% והגיע לצד העליון של תחזית החברה, לאחר שהאנליסטים צפו שספוטיפיי תדווח על 99 מיליון משתמשים בתשלום
ספוטיפיי חצתה את הרף המכובד של 100 מיליון משתמשים בתשלום. כך עולה מהדו"חות הכספיים שפרסמה היום (ב') חברת המוזיקה בסטרימינג. בטרום המסחר בבורסת וול סטריט בניו יורק טיפסה מניית החברה ב-3.8%.
אמזון ניפצה את תחזיות הרווח אבל מדווחת על האטה בקצב גידול ההכנסות
דו"חות מיקרוסופט מזניקים את החברה לשווי הגבוה בעולם
קרקוע המטוסים הפיל את הרווח של בואינג ב-21%
מדובר בדו"חות טובים לרבעון הראשון של שנת 2019, לפיהם חל זינוק של 32% במספר המנויים בתשלום בהשוואה לרבעון המקביל. מדובר בנתון שנמצא בקצה העליון של תחזית החברה, אשר עמדה על בין 97 ל-100 מיליון משתמשים בתשלום.
ציפיות האנליסטים המסקרים את החברה עמדו על 99 מיליון משתמשים. מרבית המנויים של החברה הם באירופה - ממנה באים 40% מהמנויים בתשלום. 30% מהמנויים מצפון אמריקה, 20% מאמריקה הלטינית ו-10% משאר העולם.
ההכנסות הסתכמו ב-1.51 מיליארד אירו, לעומת 1.14 מיליארד אירו ברבעון המקביל אשתקד - צמיחה של 34%. הצפי בשוק עמד על 1.47 מיליארד אירו. ההכנסות למשתמש נותרו ללא שינוי - 4.71 אירו.
בחודשים האחרונים רשמה מניית ספוטיפיי התאוששות מרשימה, לאחר ירידות כבדות שנרשמו במחצית השנייה של 2018. מתחילת השנה טיפסה המניה בכמעט 22% והיא עומדת בסיכום 12 החודשים האחרונים על מינוס 13.5%.