שתף קטע נבחר

יובל סמו מציע את שירותיו כנהג מונית במסיבה של הדסה פתאל

וגם: 5 מיליון דולר מרומן אברמוביץ' למלחמה באנטישמיות, יאיר אוחיון מונה לסמנכ"ל הכספים של קסטרו - הודיס, פנס אמנותי של חברת חשמל, ולמה ואת מי הטרידה השחקנית לירית בלבן?

ככה חוגגים פתאליסטים

ערב שישי, מועדון התיאטרון ביפו: המועדון נסגר למסיבת יומולדת 60 של הדסה פתאל, לשעבר רעייתו של דוד פתאל ואושיית נדל"ן בפני עצמה. כ-300 מוזמנים, בהם אנשי עסקים מובילים, הגיעו לטעום כשהם לבושים בלבן, לפי המתבקש בהזמנה, וזכו בקולינאריה מיטבית, בנאומי ברכה מרגשים, הופעות וריקודים. ברגעים המרגשים: אמה של הדסה פתאל מברכת את הבת, מאיר אוזן - בן זוגה של פתאל (מייסדה ובעליה של סוכנות ההסדרים הפנסיוניים "שקל", אותה מכר לפני כ-11 שנה במעל 100 מיליון שקל לחברת הפניקס של יצחק תשובה) - בוצע חלה לקידוש ומרגש בנאום אהבה לזוגתו, דוד פתאל – מברך ומחבק את גרושתו, ונהג המונית יובל סמו מסיע את שלושת הבנים והנכדות של הזוג לאירוע ומקבל מהם ברכות מרגשות לאמא ולסבתא שהיא.

מאיר אוזן והדסה פתאל (צילום: אביב חופי)
מאיר אוזן והדסה פתאל(צילום: אביב חופי)
 

רכילות עסקית הדסה ודוד פתאל (צילום: אביב חופי)
הדסה ודוד פתאל(צילום: אביב חופי)
מאיר אוזן מברך (צילום: יעל ולצר)
מאיר אוזן מברך(צילום: יעל ולצר)
 

החברות של הדסה פתאל חוגגות איתה (צילום: אביב חופי)
החברות של הדסה פתאל חוגגות איתה(צילום: אביב חופי)

סמנכ"ל כספים חדש לקסטרו-הודיס

יאיר אוחיון מונה לסמנכ"ל הכספים של קבוצת קסטרו - הודיס. לאחר המינוי הסביר גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, שהמינוי הוא כחלק מהליך הצעדתה של קסטרו להתחדשות הקבוצה, ולאחר מינויו של רון רוטר לתפקיד משנה למנכ"ל הקבוצה. אוחיון שימש עד כה סמנכ"ל הכספים של קבוצת הודיס.

יאיר אוחיון (צילום: רן כהן)
יאיר אוחיון(צילום: רן כהן)
 

עסקים וספורט בקרן החדשה של קראפט

חמישי בערב: איש העסקים והפילנתרופ היהודי-אמריקני רוברט קראפט מקבל את פרס בראשית (שמוענק לאנשים שהערכים על פיהם הם פועלים וההישגים שלהם מעניקים השראה לבני הדור הבא של העם היהודי) בטקס חגיגי בתיאטרון ירושלים בנוכחות כ-600 נכבדים מישראל והעולם. קרפאט, שיעניק את כספי הזכייה של הפרס, העומדים על מיליון דולר, להתמודדות ומיגור תופעות אנטישמיות בעולם, הכריז במעמד על הקמת הקרן הייעודית, שתילחם באנטישמיות ובתנועות הדה-לגיטימציה נגד מדינת ישראל בעולם, אליה גייס עד כה 30 מיליון דולר, מתוכם 20 מיליון דולר תרומה אישית שלו, ו-5 מיליון דולר מוענקים על ידי רומן אברמוביץ', בעלי מועדון הכדורגל צ'לסי.

 

בנוכחים: ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר קרן פרס בראשית סטן פולובץ, סאנה בריטבסקי - משנה למנכ"ל קרן פרס בראשית, עפרה שטראוס, שחקני קבוצת הפוטבול "ניו אינגלנד פטריוטס", ראש עיריית ירושלים - משה ליאון. להזכיר: קרפאט הוא מייסד, יו"ר ומנכ"ל קבוצת קראפט, חברת החזקות אמריקנית המחזיקה נכסים בתחום הספורט, נדל"ן, אריזות, וקרן השקעות פרטיות. הוא גדל בבית יהודי שומר מצוות בבוסטון. אביו היה חייט וייעד אותו ללימודי רבנות. לפני כשנתיים הקים את קמפוס משפחת קראפט בירושלים ומרכז ספורט בינלאומי.

שחקני
שחקני "ניו אינגלנד פטריוטס" ורוברט קארפט (במרכז)(צילום: ערן לם)

סאנה בריטבסקי ועפרה שטראוס (צילום: ערן לם)
סאנה בריטבסקי ועפרה שטראוס(צילום: ערן לם)
 

היה היה פנס בודד

בכירי חברת החשמל הגיעו בחמישי עם בני משפחותיהם לאירוע הפנינג "פנס ראשון", במוזיאון נחום גוטמן לאמנות, לציון 96 שנים לתחנת הכוח הראשונה ושבוע הספר. ציפי לנדאו, יו"ר המוזיאון, אמרה כי שיתוף פעולה בין גופים אמנותיים וחברות מסחריות הוא שילוב מנצח. מסתבר, שכבר התקיים שת"פ בין חברת החשמל למוזיאון, והוכיח פוסטר, שהופק לפעילות משותפת לפני כ-15 שנה, במרכזו הפנס הראשון – ציור של נחום גוטמן. אורן הלמן - סמנכ"ל שיווק ורגולציה בחברה, התלהב.

ציפי לנדאו ואורן הלמן (צילום: יוסי וייס)
ציפי לנדאו ואורן הלמן(צילום: יוסי וייס)
 

 

לירית בלבן מטרידה בקניון

בשעת בוקר מוקדמת הגיעה מאבטחת חדשה לקניון סירקין בפתח תקוה. חדי העין הבחינו, שזו השחקנית לירית בלבן, שתוביל את הקמפיין לסדרת חטיפי בריאות של Free (פרי), במסגרתו היא מגלמת מאבטחת מטרידנית בכניסה לקניון. ליאן זקס – מנהלת חטיבת המזון של קבוצת שסטוביץ יצרנית Free , עדכנה שעלות הקמפיין – מיליון שקל, ומנכ"לית הקניון אילנית גריוביץ ברגר שוקלת לשלב את בלבן במאגר המאבטחים.

לירית בלבן (צילום: אלעד גוטמן)
לירית בלבן(צילום: אלעד גוטמן)

 

צועדים וזוכרים

בבית שמואל בירושלים התקיים אירוע לציון הפעילות הבינלאומית של תנועת "מצעד העמים" ותחילת הצעדות בישראל. באירוע השתתפו כ-300 איש מהתנועה העולמית March of Life, בהם צאצאי נאצים ופעילי הארגון שהגיעו במיוחד לישראל, וגם כמובן סא״ל (במיל') יגאל אבן זיו - מנהל התנועה בישראל, והיינץ ראוס - מנהל התנועה העולמית.

ח
ח"כ אורית פרקש ויגאל אבן זיו(צילום: סטפן קליין)
 

המירוץ של נוקיה

שגרירת פינלנד בישראל - קירסיקה לטו אקינן, אירחה בחמישי האחרון בבית שגרירות פינלנד בהרצליה את האירוע השנתי של NOKIA ישראל בנוכחות נשיא NOKIA אירופה - יאן ואן טטרינג, מנכ"ל NOKIA האזורי - אריק טל, ובכירי תחום התקשורת והטכנולוגיה בישראל. את האירוע חתמה הרצאתו של נהג המירוצים - רוי ניסני.

ארז צור (יו
ארז צור (יו"ר משותף באיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות), קירסיקה לטו אקינן, אריק טל, רוי ניסני, יאן ואן טטרינג(צילום: אושרי צילום)









 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביב חופי
הדסה ודוד פתאל
צילום: אביב חופי
מומלצים