שתף קטע נבחר

צועד על קיבתו: צה"ל ירכוש מכונות פופקורן ושייקים

רוצים שייק בבסיס? פלאפל בחדר האוכל? או פופקורן חם וטרי היישר מהמכשיר? משרד הביטחון יוצא בימים אלה במכרז למוצרי חשמל למטבח שיכלול גם מכונות פלאפל ובלנדרים ידניים

לפנק, לפנק, לפנק: עשרות מכונות פופקורן, מכונות פלאפל, מכונות להכנת שייקים, מוטות ריסוק (בלנדר ידני) ומכשירי מטבח נוספים יירכשו לראשונה על ידי משרד הביטחון, ויוצבו בחדרי אוכל בבסיסי צה"ל.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

ביהמ"ש: אדמת כפר סירקין לא שייכת לתושבים

הקרב על היין מההתנחלויות הגיע להולנד

מיליארד שקל לסטארט-אפים העוסקים בבריאות דיגיטלית

 

ל"ידיעות אחרונות" ול-ynet נודע שמנהל הרכש במשרד הביטחון (מנה"ר) מפרסם בימים אלה מכרז להספקת מכשירי מטבח חשמליים חדשים, שלראשונה כולל גם מוצרים מפנקים יחסית, כמו מכונות פופקורן ושייקים. מאחר שמכשירי המטבח השונים הפכו גם לאלמנט עיצובי, המכרז כולל לראשונה בצה"ל מקררי תצוגה עם חזיתות שקופות, שייתנו תחושה של מסעדה.

בקרוב בצה
בקרוב בצה"ל? מכונת פופקורן(צילום: shutterstock)
 

לדברי אבי קוזיאל מהיחידה לרכש לוגיסטי במנה"ר, "מכשירי המטבח החדשים ישפרו משמעותית את צורת ההגשה והנראות בחדרי האוכל הצה"ליים. לכולנו יש ילדים וקרובים המשרתים בצה"ל וחשוב לנו להנעים להם את השירות ככל הניתן".

 

המכרז הוא לשלוש שנים ונאמד במיליוני שקלים. הספק הזוכה יחויב לספק גם אחריות לכל תקופת המכרז.

 

יש לציין כי בשנתיים האחרונות מבצע צה"ל מהפך במערך המזון לחיילים, במסגרתו הושק בשנה שעברה מערך המזון החדש ומונתה תזונאית ראשית למערך.

 

הדגש הוא לעבור לתזונה בריאה יותר, ובהתאם הוחלף שמן הסויה בקנולה וניתן דגש על צריכת פחמימות מלאות, ובנוסף, הוספו מנות מיוחדות לטבעונים, לחולי צליאק ולבעלי אלרגיות שונות למזון. כל זאת לצד שיפור התשתיות וחידוש הציוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
מכונת פופקורן
צילום: shutterstock
מומלצים