שתף קטע נבחר

יוחננוף: רווח נקי של 100 מיליון שקל בשנה

רשת הקמעונאות חושפת לראשונה את התוצאות הכספיות - רגע לפני הכניסה לבורסה בתל אביב בחודש הבא. החברה תחל מחר את הרוד שואו לקראת ההנפקה

רשת הקמעונאות יוחננוף תחל מחר בצהריים את הרוד שואו לאחת ההנפקות הגדולות של השנים האחרונות בבורסה. לכלכליסט נודע כי הרשת שבבעלות המשפחה תציג רווח נקי של 100 מיליון שקל בשנה, על מחזור של 2.9 מיליארד שקל. ההנפקה צפויה לצאת לפועל בחודש הבא, ולפי שווי מוערך של בין 1.7 ל-2 מיליארד שקל.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

מנהל ביוחננוף: אין שירותים עד שילמדו לנקות

רשת "יוחננוף" תפצה עובד שפוטר בחופשת מחלה

יוחננוף מאיימת: נוריד חלק ממוצרי תנובה מהמדף

 

התוצאות נכונות ל-2019 לפי תוצאות המחצית הראשונה של השנה, שבה רשמה החברה רווח נקי של 51-50 מיליון שקל בשנה. ב-2018 עמד הרווח השנתי על 90 מיליון שקל. הנתון המשמעותי בתוצאות מתבטא בגידול של 10% במכירות החנויות הזהות (החנויות שהיו פעילות גם בשנה שעברה וגם השנה). ההנפקה הצפויה נחשפה לראשונה בכלכליסט.

מנכ"ל רשת יוחננוף, איתן יוחננוף (צילום: עמית שעל) (צילום: עמית שעל)
מנכ"ל רשת יוחננוף, איתן יוחננוף(צילום: עמית שעל)
 

לרשת הסופוטרמרקטים 26 סניפים והמניות מצויות כולן בידיו של אבי המשפחה מרדכי יוחננוף בן ה-79. שניים מילדיו של מרדכי, המנכ"ל איתן והמישנה למנכ"ל שרית, עובדים בחברה, ושני ילדים נוספים אינם פעילים בה. נראה כי ערב ההנפקה יחלק מרדכי חלק מהמניות לפחות בין ארבעת ילדיו.

 

כספי הגיוס, 500-400 מיליון שקל, יועברו לקופת החברה במטרה לאפשר ניצול הזדמנויות ורכישת סניפים חדשים. כמו כן, החברה תחלק דיבידנד לאחר הגיוס, בחלק קטן מהסכום.

 

הרשת מפעילה 26 חנויות כשבחלקן הנדל"ן שייך לחברה ויכלל בהנפקה. החוב הפיננסי נטו של החברה עומד על כ-250 מיליון שקל.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים