שתף קטע נבחר
 

מני-פדי עד הבית: איל מקיאג' רוכשת את מיסביז

חברת האיפור קונה את הסטארט-אפ שפיתח זירת מסחר דיגיטלית המאפשרת הזמנת שירותי טיפוח כגון מניקור, פדיקור ועיצוב שיער לבית. פרטי העסקה לא נמסרו אך לדברי מייסדת מיסביז: "המשקיעים מרוצים"

שיתוף פעולה בין איפור לטיפוח: חברת איל מקיאג' (IL MAKIAGE) ישראל הודיעה היום (ד') כי היא רוכשת את הפעילות בישראל של הסטארט-אפ מיסביז (Missbeez) של מאיה גורה וגיל בוכניק. פרטי העסקה לא נמסרו.

 

הקונה הישראלי של איל מקיאג': "אנחנו יקרים"

האיש שינסה להחזיר את איל מקיאג' לגדולתה

איל מקיאג': ההתנצלות הגיעה מאוחר מדי

 

חברת מיסביז, הפועלת בישראל ובאנגליה, מפעילה פלטפורמה להזמנת שירותי טיפוח לבית הלקוח. הסטארט-אפ הישראלי פיתח פלטפורמת זירת מסחר דיגיטלית, המאפשרת הזמנת שירותי טיפוח, בהם מניקור, פדיקור, איפור, עיצוב שיער ועוד.

מייסדי Missbeez מאיה גורה וגיל בוכניק (צילום: MISSBEEZ)
מייסדי Missbeez מאיה גורה וגיל בוכניק(צילום: MISSBEEZ)
 

בשיחה עם "כלכליסט" אמרה מאיה גורה, מייסדת ומנכ"לית מיסביז, שבעוד איל מקאיג' רכשה את הפעילות בישראל, כמו גם את הפלטפורמה הטכנולוגית עצמה, הפעילות של החברה בבריטניה נרכשה על ידי חברה מקומית בשם אורבן בתחילת החודש. "אורבן היא מתחרה שלנו ועם המיזוג הופכת להיות החברה האירופית הגדולה ביותר בתחום זה, ציינה.

 

גורה סירבה למסור באיזה סכום בוצעו שתי העסקאות, אבל אמרה שהחברה - שגייסה עד היום 5.7 מיליון דולר - הייתה קרובה לאיזון מבחינה תפעולית: "אני יכולה לומר רק שכל המשקיעים מרוצים מהעסקה".

איל מקיאג' ומיסביז ()
איל מקיאג' ומיסביז
 

"תוכניות גדולות"

על השאלה מדוע התקבלה ההחלטה למכור, השיבה גורה: "זה עסק אופרטיבי שצריך לגייס לו המון כסף, והחלטנו שגופים ממונפים יותר יוכלו לעשות זאת טוב יותר מאתנו. לאיל מקיאג׳ יש תוכניות גדולות מאוד עבור מיסביז, בין השאר הם מתכוונים לשלב אותה עם פעילות הריטייל שלהם ובעזרתה להביא יותר טראפיק לחנויות״. 

 

לאיל מקיאג' 42 סניפים בישראל, ובשנת 2015 החברה הישראלית רכשה את הבעלות על המותג הבינלאומי ממייסדי הרשת בארה"ב. ב-2017 גייסה עשרות מליוני דולרים מקרן ההשקעות האמריקנית L CATTERTON, המנהלת 14 מיליארד דולר ונמצאת בבעלות משותפת של תאגיד היוקרה LVMH, לצורך הגשמת התוכנית העסקית בארה"ב.

 

יונתן ארן, מנכ"ל איל מקיאג' ישראל, מסר כי "אנו שואפים להיות זמינים ללקוחותינו בכל עת, ולאפשר להם ליהנות משירותי טיפוח מקצועיים באופן שנוח ומתאים להן. על ידי חיבור של מיסביז למותג חזק כמו איל מקיאג', המשרת מאות אלפי לקוחות כבר עשרות שנים, אנחנו מאמינים שנגיע לכך, ונחולל שינוי דרמטי בתחום הביוטי בישראל".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים