שתף קטע נבחר
 

בדרך לעסקת ענק בשוק היוקרה? לואי ויטון הגישה הצעת רכישה לטיפאני

לפי דיווח ברויטרס, קבוצת LVMH הצרפתית - הבעלים של מותגי לואי ויטון, ג'יבנשי וכריסטיאן דיור - הגישה את ההצעה הראשונית בתחילת החודש, בסכום לא ידוע. טיפאני האמריקנית שכרה יועצים על מנת לבחון את ההצעה

האם אנו בדרך לעסקת ענק בשוק מוצרי היוקרה? לפי דיווח ברויטרס, המתבסס על מקורות מעורבים, הבעלים של מותג לואי ויטון, קבוצת LVMH הצרפתית, הגישה הצעת רכישה למתחרה האמריקנית טיפאני. הידיעה לא קיבלה בשלב זה אישור רשמי של אף אחת משתי החברות.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו 

 

הבעלים של לואי ויטון עקף את ביל גייטס והפך לאיש השני העשיר בעולם

לואי ויטון מציג: תיק יד עם מסך גמיש

אחרי בזוס וגייטס: ברנאר ארנו - השלישי בעולם ששווה יותר מ-100 מיליארד דולר

 

החברה מצרפת – המובילה בעולם בשוק מוצרי היוקרה - שמנסה במשך שנים להרחיב את הפעילות שלה בשוק האמריקני, הגישה מוקדם יותר החודש את ההצעה הראשונית שלה. טיפאני שכרה יועצים על מנת לבחון את ההצעה אך עדיין לא העבירה תגובה ל-LVMH. סכום ההצעה עדיין לא ידוע בשלב זה - טיפאני נסחרת בבורסה של ניו יורק בשווי של 11.9 מיליארד דולר, לאחר עלייה של 22% בשווי המניה מתחילת 2019.

   (צילום: בלומברג)
טיפני(צילום: בלומברג)
 

לואי ויטון היא האחזקה החשובה והמרכזית של LVMH, הנסחרת בבורסה בפריז תחת השם המלא LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton. שווי השוק של הקבוצה עומד על 194.31 מיליארד יורו (כ-215 מיליארד דולר), לאחר זינוק של 52% בשווי המניה מתחילת השנה.

צפו: תצוגת אופנה של לואי ויטון

צפו: תצוגת אופנה של לואי ויטון

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

החברה הצרפתית מחזיקה בנוסף בשורה של מותגי יוקרה מוכרים, בהם ג'יבנש'י, כריסטיאן דיור ופנדי והיא אחת החברות המובילות והמצליחות ביותר בשוק מוצרי היוקרה, בין היתר בזכות הפופולריות של מותגיה בסין. מוקדם יותר החודש (ב-9 באוקטובר) דיווחה על הכנסות של 38.4 מיליארד יורו בתשעת החודשים הראשונים של 2019, עלייה של 16% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה קודמת.

 

טיפאני לעומת זאת נפגעה מהותית מעימות הסחר בין ארה"ב לסין, בין היתר מהמכסים שהטילה סין על מוצרי יוקרה מארה"ב. החברה התמודדה עם המצב עם שורה של מהלכים, ובראשם צמצום עלויות. במקביל רעננה טיפאני את היצע המוצרים שלה עם תכשיטים במחיר נגיש יותר לציבור, בניסיון לפנות לקהל צעיר יותר - בעקבות ההצלחה הגדולה של מותגי התכשיטים פנדורה הדנית וסיגנט הבריטית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים