בשורת סמוטריץ': מפברואר נוכל לשלם באפליקציה בתחבורה הציבורית
לדברי שר התחבורה, "במקום 100 תעריפים יהיו 4 תעריפים בלבד. בנוסף, תהיה אופציה שנוכל לדעת איפה בדיוק נמצא האוטובוס, כמה הוא מתעכב ואם יש בו מקום"
6 מתמודדים על אפליקציית התשלום לתחבורה הציבורית
לפני המתחרות: פייבוקס נכנסת לקניות ברשת
אוניברסיטת בר אילן תכבד תשלום שכר לימוד בביט
סמוטריץ' הוסיף, כי "במקום 100 תעריפים יהיו 4 תעריפים בלבד. כיום יש בעיה בצורת התשלומים (הטבעות). אדם שנוסע עשרה ק"מ בתוך הטבעת ישלם פחות מאדם שנוסע חמישה ק"מ מטבעת לטבעת. אנחנו עושים כעת רפורמה בתשלומים כך שיהיו ארבעה תעריפים לכל הארץ. הרבה יותר שוויוני והרבה יותר ברור. שר התחבורה הוסיף: "תהיה אופציה שנוכל לדעת איפה בדיוק נמצא האוטובוס, כמה הוא מתעכב, כמה אנשים יש באוטובוס ואם יש בו מקום".
ח"כ שפע אמר כי "חייבים לשפר קודם כל את מערכת האמון בין הנוסעים למערכת התחבורה. אנשים לא עוזבים את הרכב הפרטי כי הם לא סומכים על קו האוטובוס שיגיע בזמן או שיהיה להם מקום על הרכבת. אנחנו רואים שגם הוזלה של התעריפים לא מעבירה נוסעים מהרכבים הפרטיים לתחבורה הציבורית ולכן רק שיפור דרמטי של התחבורה הציבורית יפתור את הבעיה".
ח"כ מקלב הדגיש, כי "אם עושים הוזלה בתחבורה הציבורית חייבים לשפר את השירות ולהוסיף קווים נוספים. הוזלת המחירים תביא לעלייה במספר הנוסעים וללא תגבור קווים שירותי התחבורה הציבורית תקרוס".