שמלה לקטנה ב-6,300 שקל: סניף דולצ'ה וגבאנה לילדים נפתח בכיכר המדינה
בעלת הזיכיון למותג היוקרה חלמה לפתוח חנות בישראל כדי להראות לאנשים ש"ישראל זה לא רק מלחמות וחומוס"
סניף ראשון בישראל של מותג היוקרה דולצ'ה וגבאנה לילדים נפתח בסוף השבוע בכיכר המדינה בתל אביב. בחנות מוצע מגוון בגדי ילדים, מטי-שירט ועד שמלות ערב חגיגיות, במחירים לא עממיים כלל, כצפוי.
היסטוריה בת"א: בכיכר המדינה החלו בהעתקת עצי השקמה והפיקוס
הצצה לאלפיון העליון: מי צריך חולצה ב-10,000 שקל? מי שיכול, פשוט קונה": נסיעה ברכב שעולה שני מיליון שקלים
השמלה הזולה ביותר שתמצאו תעלה 2,437 שקל, ואם זה לא מספיק יוקרתי - שמלת ערב עם חגורת סאטן תעלה לכם 6,297 שקל. עוד ראינו חליפת חוף (מכנסיים קצרים וגופייה) בכ-1,000 שקל, חצאית ב-1,342 שקל וטי-שירט עם הלוגו של דולצ'ה וגבאנה ב-739 שקל.
החנות נפתחה במקום חנות תכשיטים שפעלה במקום, והיא משתרעת על שתי קומות. עיצוב הפנים נעשה לפי הוראות המותג הבינלאומי ובדומה לחנויות בחו"ל. חלון הראווה של החנות מקושט בקישוטי כריסמס שהוטסו במיוחד מדולצ'ה וגבאנה באיטליה, כיאה לחג הקרב.
את הזיכיון להפעלת המותג בישראל קיבלה סטלה אמינובה, בת 40 ואמא לשישה ילדים, שחיה על קו מוסקבה-לונדון-ישראל. אמינובה אמרה ל"ידיעות אחרונות" ול-ynet בשיחה ממוסקבה כי מדובר בזיכיון הראשון שמותג היוקרה נתן למדינה במזרח התיכון. ברוב המדינות המותג מפעיל בעצמו את סניפיו. עוד אמרה שהיא מאמינה כי יש בישראל ביקוש ל"פרופשונל פשן" לילדים, במיוחד לאירועים מיוחדים כמו בר-מצוות, חתונות, וכדומה.
אמינובה פעילה בתחום אופנת הילדים ברוסיה, בבעלותה מותג בגדי הילדים Mumofsix שהקימה ומתמחה בבגדי ילדים אופנתיים שנמכרים אונליין ובחנויות שונות ברוסיה ובעולם. בנוסף, היא מפעילה במוסקבה חנות מולטי ברנד לבגדי ילדים בשם Mumoffive המציע כ-30 מותגי ילדים, וכן שתי חנויות של מותגים צרפתיים לנעליים ואופנה בשם Bonpoint ו-Pom d'Api.
לפני 16 שנה עשתה אמינובה עלייה עם בעלה לישראל, וילדיהם נולדו בארץ. כיום בסיס חייהם במוסקבה. "החלום שלי היה לפתוח חנות בישראל כדי להראות לאנשים שישראל זה לא רק מלחמות וחומוס", היא אומרת, "אלא שיש בארץ אוכל נהדר, אנשים טובים ואופנה".
לארץ היא תגיע בתחילת ינואר, אז תושק החנות רשמית. לדברי בעלת הזיכיון בישראל, סטלה אמינובה, מדובר בזיכיון הראשון שמותג היוקרה נתן למדינה במזרח התיכון. ברוב המדינות המותג מפעיל בעצמו את סניפיו.