פרטנר עברה על חוק הספאם: תפצה לקוחות ב-2 מיליון שקל
על פי התביעה הייצוגית, פרטנר שלחה הודעות פרסומת ללקוחותיה מבלי שקיבלה מהם אישור ולא הודיעה להם כי מדובר בפרסומת. החברה תעניק כפיצוי למנויים חבילת גלישה הכוללת 30 ג'יגה לחודש בשווי 40 שקל. כמו כן, חלק מהמנויים יקבלו זיכוי בסך 40 שקל. בנוסף, 860 מנויים לשעבר של פרטנר יקבלו שובר מימוש לרשת מקדונלד'ס בשווי 50 שקל
פשרה בייצוגית נגד פייפאל: תחזיר כסף לצרכנים
בקשה לייצוגית: "באלדן ואלבר החודש קצר יותר"
בעקבות תיאום מחירים: מאפיות מובילות יתרמו מצרכים ב-10 מיליון שקל לנזקקים
התובעים, שיוצגו על ידי עו"ד אדם לוין ממשרד עוה"ד רפפורט-לוין-ביטון, טענו בתביעה כי מדי פעם קיבלו הודעות פרסומת מהחברה מבלי שביקשו ומבלי שהחברה יידעה אותם כי מדובר בפרסומת. אחד התובעים צירף 19 הודעות פרסום שנשלחו אליו מפרטנר וטען כי הוא מנוי של החברה משנת 2014 ועד היום הוא מקבל ממנה הודעות פרסומת, כשהוא מעולם לא נתן את הסכמתו לכך. לטענתו, כאשר ניסה להסיר את שמו מרשימת התפוצה של פרטנר קיבל הודעה כי המערכת בעדכון וכי בקשתו לא נקלטה והוא הופנה לשירות לקוחות. כאשר קיבל פרסומת נוספת בהודעת טקסט הוא שלח את המילה "הסר" וקיבל קוד הסרה לא תקין ושוב לא הצליח להתנתק מרשימת התפוצה. גם פניה לשירות לקוחות של החברה לא הועילה והוא המשיך לקבל הודעות ספאם.
חוק הספאם אוסר על בתי עסק וחברות להטריד לקוחות באמצעות הודעות פרסומת, אלא במקרים בהם הלקוח אישר לחברה בכתב לקבל דברי פרסום או במקרה בו החברה הודיעה לנמען כי הוא צפוי לקבל חומר פרסומי, איפשרה לו לסרב לכך, והלקוח לא סירב.
במסגרת הסכם הפשרה בין הצדדים, שניתן בבית משפט המחוזי תל אביב, נקבע כי פרטנר תפצה ב-2 מיליון שקל את כל הלקוחות אשר שלחו הודעת הסרה ולא נחסמו לפרסומות עקב תקלה. פרטנר תעניק כפיצוי למנויים חבילת גלישה הכוללת 30 ג'יגה לחודש בשווי 40 שקל. כמו כן, 1,344 מנויים של החברה שעדיין משתמשים בשירותיה יקבלו זיכוי בשתי חשבוניות חודשיות בסך 40 שקל (20 שקל בכל חשבונית). בנוסף, 860 מנויים לשעבר של פרטנר שגם הם קיבלו ממנה הודעות ספאם יקבלו שובר מימוש לרשת מקדונלד'ס בשווי 50 שקל. במסגרת ההסכם נקבע עוד כי פרטנר תחלק 5,000 קופונים על סך 40 שקל כל קופון למימוש במרכזי הקניה שלה. הקופונים יהיו בתוקף לחצי שנה.