בנק הפועלים מרחיב את שיתוף הפעולה עם אמזון
יציע הטבות למחזיקי כרטיס האשראי של הבנק בסמיכות לאירועי המכירות הגדולים של אמזון. עד עתה שיתופי הפעולה בין הצדדים היו מזדמנים, היום נחתם שיתוף פעולה קבוע לשנתיים הבאות
בנק הפועלים הכריז היום (ג') על תכנית ארוכת טווח לשיתוף פעולה עם אמזון, "במטרה לחזק את מעמדה של ישראל בסחר המקוון העולמי".
אמזון פותחת חזית מול חברות כרטיסי האשראי
בקשה לייצוגית נגד אמזון: "מתעשרת שלא כדין"
לכבוד התרגום לעברית: סלקום ופרטנר ראש בראש על אמזון
בשבוע שעבר נערכה פגישה בתל אביב בין הנהלת הבנק, בראשות המנכ"ל דב קוטלר, לבין משלחת בכירה של אמזון העולמית בהובלת רותם הרשקו, מנהל אמזון גלובל. בפגישה נקבע כי שיתוף הפעולה בין הגופים יתמקד בהצעת ערך ייחודית ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים ובינוניים הפועלים באתר של אמזון, ובמתן הטבות למחזיקי כרטיס אשראי של בנק הפועלים עבור קניות בסמיכות לאירועי המכירות הגדולים של אמזון.
עד עתה היו שיתופי הפעולה בין הצדדים מזדמנים, והיום חתמו הצדדים על שיתוף פעולה קבוע לשנתיים הבאות. שיתוף הפעולה הראשון בין הפועלים לאמזון התקיים בספטמבר, עם השקת הפעילות הקמעונאית של ענקית המסחר המקוון בישראל, במסגרתו העניק הבנק למחזיקי כרטיס האשראי שלו 30 דולר הנחה לרכישות במעל 90 דולר באמזון. בבלאק פריידי הציע הבנק 50 דולר הנחה בקנייה מעל 100 דולר.
מנהל אמזון גלובל, רותם הרשקו, אמר: "אנו ממוקדים בחיפוש מתמיד אחר שיפור חווית הלקוח וההכרזה היום היא צעד נוסף בתהליך זה. אנו שמחים לעבוד עם בנק הפועלים בכדי לספק יתרונות חדשים ומרגשים ללקוחות בישראל".