שתף קטע נבחר

איגוד נהגי המוניות פנה לשרי האוצר והתחבורה בדרישה למנוע תעריף נסיעות חדש

שיטת החישוב החדשה אמורה להכנס לתוקפה בתחילת ינואר, אולם לטענת האיגוד היא עלולה להוביל להפחתה של עד 30% בהכנסות הנהגים. "לא ניתן יד לפגיעה אנושה בשכרם של נהגי המוניות", הם אומרים

 

 

איגוד נהגי המוניות פנה היום (ה') בדחיפות לשר האוצר משה כחלון, ולשר התחבורה בצלאל סמוטריץ', בדרישה למנוע שיטת חישוב חדשה לתעריף הנסיעות. השיטה אמורה להכנס לתוקפה בתחילת ינואר, אולם לטענת הנהגים היא עלולה להוביל לדבריהם להפחתה של עד 30% בהכנסות שלהם.

 

"ענף המוניות ז"ל": שביתת פתע של הנהגים בנתב"ג

נהגי המוניות במחאה: מסרבים להסיע נוסעים מנתב"ג

נהגי המוניות מחריפים את המחאה נגד שינוי חישוב התעריפים

 

בשיחה עם יהודה בר אור, מראשי הארגון, הוא מספר ש"לקחנו מונה חדש ועשינו השוואה עם מונה קיים, תוך ביצוע עשרות נסיעות. התברר לנו שבתוך העיר תהיה עלייה בהכנסות של כמה אחוזים בודדים, אבל מחוץ לעיר זה יירד בכ-30%. בבדיקות שנעשו במונית שלי, ולאחר 12 נסיעות בעיר ו-3 נסיעות מחוץ לעיר, הסיכום היומי הוביל לירידה בהכנסות בכ-10%. שלחתי את הנתונים לשר האוצר כחלון ושר התחבורה סמוטריץ', עם דוגמאות". לטענתו, אם לא יגיע מענה תוך כמה ימים, האיגוד שוקל להמליץ על צעדי מחאה ועד השבתת השירות.

הפגנה של נהגי מוניות בעקבות כניסת תעריפי מונה חדשים (צילום: רפי קוץ)
מחאת נהגי המוניות לפני כשבועיים(צילום: רפי קוץ)

"לא ניתן יד לפגיעה אנושה בשכרם של נהגי המוניות. שינוי התעריפים היה אמור להבטיח שכר הוגן לנהגי המוניות. אני מבקש וקורא למשרדי האוצר והתחבורה להקפיא את יישום השינויים, לכנס בהקדם את ועדת המחירים ולבחון יישום שינויים בתעריפי המונה בשיתוף פעולה מלא עם איגוד נהגי המוניות", הוא מסכם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רפי קוץ
מחאת נהגי המוניות
צילום: רפי קוץ
מומלצים