לתת בגדול: הכירו את צ'לסי
לתרום לקיימות סביבתית ולעמותות חברתיות ולהעצים את הנושא הירוק: יזמי העסקים הקטנים במסלול החברתי בתחרות של ידיעות אחרונות ו-ynet בחסות בנק הפועלים מספרים על החלומות והאתגרים
בשיתוף בנק הפועלים
מיכל גנור למדה ועבדה כתדמיתנית – משרטטת גזרות – במפעל בגדי ילדים, עד שהחליטה להגשים את התשוקה האמיתית שלה: בגדים יד שנייה. כך נולד המותג צ'לסי, חנויות בוטיק לבגדי יד שנייה, שמגדירות מחדש את המונח ומוסיפות לו תרומה לקיימות חברתית וסביבתית. הרעיון הוא גם "למכור בגדים יפים שאנשים יוכלו לקנות מבלי לקרוע את הכיס", ובנוסף הרשת עובדת בשיתוף פעולה עם עמותות שונות שאליהן מועברים חלק מרווחיה.
תחום פעילות: רשת חנויות יד שנייה
היזמת: מיכל גנור (50)
שנת הקמה: 2016
מספר עובדים: 5
החלום: "להפוך לרשת גלובלית, להעצים את נושא הקיימות והתרומה החברתית והסביבתית, ולעבוד יותר עם עמותות חברתיות".
מודל להשראה: "אני לוקחת השראה מהרשתות האמריקאיות thredUP ו־Poshmark, שהביאו בשורה חדשה לעולם היד שנייה ומאפשרות למיליוני אנשים לקנות ולמכור יד שנייה בצורה קלה, מהירה ומיוחדת".
האתגרים: "כרגע – התרחבות נכונה, לעוד חנויות פיזיות, תחילה בישראל. יש לנו אלפי ספקים של בגדים, עשרות עמותות שאנחנו עובדים איתן, וקהל קונים שגדל מיום ליום. האפליקציה והאתר מאפשרים דרך חדשה וייחודית לרכוש בגדים, והאתגר הוא לגרום לעוד ועוד אנשים להכיר את עולם היד שנייה דרך צ'לסי".