תקלה מתמשכת בממירי מיני פייבר של HOT
HOT ידעה אתמול את לקוחותיה כי קיים קושי בחיבור בממירי מיני פייבר, שפוגע בחלק מהלקוחות. הבוקר התקלה עדיין נמשכת והחברה העלתה מדריך לפתרון עצמי, רק שחלק מהלקוחות טוענים שהתקלה לא נפתרה
לקוחות HOT שמחזיקים בממירי מיני פייבר סובלים מתקלה: החברה הודיעה אתמול (א') בערב ללקוחות כי היא מודעת לתקלה. "יש קושי בחיבור בממירים", נכתב בעמוד הפייסבוק של החברה. "אנו פועלים לפתרון מהיר של הבעיה, נמשיך ונעדכן".
HOT הגישה בקשה לרכישת פרטנר תמורת יותר מ-3 מיליארד שקל
HOT תפצה צרכנים בסרט וערוץ חינם
בקשה לייצוגית נגד HOT מובייל: צירפה בחינם לספק אינטרנט והחלה לגבות אוטומטיתהבוקר, HOT עדכנה שהתקלה עדיין נמשכת. "במידה והנכם חווים תקלה בממיר המיני פייבר שברשותכם, מצורף קישור למדריך לפתרון התקלה בממיר באופן מהיר ויעיל", נכתב מטעם החברה. ל-ynet מסרה HOT שניתן גם ליצור קשר עם המוקד הטכני לפתרון התקלה, אבל לקוחות מתלוננים על המתנה ממושכת במוקד.
לפי החברה, כדי לתקן את הממיר יש ללחוץ על MENU בשלט, לעבור ל"הגדרות" וללחוץ SELECT, תחת "הגדרות" לעבור שמאלה עד שמגיעים ל"התקנה" ואז יש ללחוץ על SELECT. יש להקיש קוד "בקרת הורים". ברירת המחדל היא 1234. יש לבחור באופציה הראשונה שבתפריט "שינוי הגדרות רשת" וללחוץ SELECT עבור סריקת ערוצים. לאחר סיום הסריקה, יש ללחוץ מספר פעמים בשלט על ESC עד לחזרה למסך הערוצים. יש להעביר ערוצים ולבדוק אם התקלה נפתרה.
"נתקע במעבר בין ערוצים"
חלק מהלקוחות טוענים כי המדריך לא סייע להם וב-HOT מודים שהתקלה עדיין נמשכת. לקוחות שמחזיקים בממיר מספרים כי בחצי היממה האחרונה הם חווים ניתוקים במסגרת התקלה ובעיות במעבר בין ערוצים וחלקם נתבקשו להחליף הארד דיסק כדי לתקן את הממיר. לא מעט לקוחות אחרים טוענים כי אצלם מדובר בתקלה ממושכת בהרבה, כלומר: הממיר הזה עושה להם בעיות כבר תקופה.
לקוחה כתבה בעמוד הפייסבוק של החברה: "עשיתי מה שכתוב במדריך והשידור חזר אבל עדיין נתקע כל הזמן. כדי להגיע לתוכניות מוקלטות עוברת שעה, VOD זה חלום, שלא נדבר על להעביר ערוץ עם שתי ספרות".
צרכן אחר כתב: "יש לי שני ממירי מיני פייבר ואני סובל מהם כבר יותר משנה. התקלה הכי נפוצה זה שהממיר נתקע במעבר בין הערוצים. לפעמים זה קורה פעמיים בערב. הדבר היחיד שניתן לעשות זה לאתחל את הממיר על ידי ניתוק החשמל וחיבורו מחדש. יש כמובן עוד תקלות כמו: לא ניתן להיכנס ל-VOD , לא ניתן להפעיל נטפליקס ועוד. בשירות הלקוחות (מוסרים כי) הפתרון לתקלות האלה הוא בדרך כלל שדרוג התוכנה והפורט או אתחול הממיר. אם זה לא עוזר, אז מציעים להחליף את הממיר. כמו שהבנתי משיחות רבות עם השירות הטכני הבעיות נובעות בכלל מהבאגים בתוכנה כך שהחלפת הממיר לא תעזור".
מהחברה נמסר בתגובה שלתלונות על תקלה ממושכת בממיר, "אין קשר לתקלה הנקודתית. הממיר הזה משרת אלפי לקוחות". עוד נמסר, כי "ממיר המיני פייבר הוא ממיר מתקדם המכיל תכונות ופיצ'רים חדשניים ומשרת בהצלחה לקוחות רבים, ככל מוצר טכנולוגי מתקדם ייתכנו לעיתים מקרים נקודתיים, כל פנייה בנושא מטופלת ע״י גורמי המקצוע. לגבי התקלה אותה חווים כעת חלק מהלקוחות בעלי הממיר, מדובר בתקלה המשפיעה על פחות מאחוז מכלל ממירי החברה אשר ניתנת לפתרון ע״י אתחול הממיר באמצעות מספר פעולות המפורטות באתר החברה. אנו פועלים לפתרון מהיר של הנושא".