שתף קטע נבחר

מזל תאומים: שנת 2020 היא משהו גדול וטוב עבורכם

 

סיגל ששון, חוקרת בתחום התודעה, מרצה ומחברת ספרים בתחום

בני מזל תאומים הם אלו שנולדו בין 21 במאי ל-21 ביוני, כשבמסורת היהודית ההתייחסות היא לחודש אייר - סיון.

 

תאומים הוא אחד משלושת מזלות יסוד האוויר. הוא משתייך לקבוצת המזלות המשתנים, והכוכב השליט שלו הוא כוכב חמה, מרקורי. לרוב, בני מזל זה הם אנשים אטרקטיביים מבחינה פיזית, יש להם משיכה מינית יוצאת דופן, והם יודעים לנצל את היתרון הזה. הם יצירתיים ויודעים לשחק עם המילים כדי להרשים את כול אחד. יש להם מצבי רוח משתנים במהירות, בין היתר זה גם מה שמקשה עליהם למצוא בן או בת זוג מתאימים. הם סקרנים, שנונים, פיקחים ועצבנים. השעמום הוא אחד האויבים שלהם.

 

אילוסטרציה (צילום: shuttersotck)
אילוסטרציה(צילום: shuttersotck)

 

שנת 2020 לבני מזל תאומים:

שנה של התחלות חדשות, שישפיעו לטובה על המשך הדרך.

 

קריירה:

שנת 2020 היא שנת שינויים שנכפו עבור בני המזל, בשל תהפוכות שגרמו להרגשת משבר בתחום. מכיוון שבני המזל יכולים להתאים את עצמם למצבים משתנים, אין להם מה להילחץ. ההמלצה היא להיות שכלתניים ותקשורתיים, להפעיל את הקסם האישי, להרכין ראש אם צריך, ולחכות. בסוף הכל יסתדר לטובה, משהו גדול וטוב מחכם להם בתחום זה.

 

אהבה:

לנשואים: רצוי להימנע ממריבות מיותרות, כי הם תלויים במערכת. לא מומלץ השנה לעשות שינוי בתחום הזה, להפך. לתקן ולחזק את המערכת הזוגית. לרווקות ורווקים: זו השנה בה כדאי להתגבר על הפחד ולהתחייב. זו שנת אהבה, יש בה מקום להתיישב ולהקים משפחה. בני מזל תאומים כבר מוכנים לזה, עליהם לזכור כי הכל תלוי בהחלטות שלהם.

 

כספים:

ללא ספק זו השנה שלהם בתחום זה. החל מחודש יולי, ישחק להם המזל. לחלקם מחכה סכום כסף, שחשוב לקדם באמצעותו את התנאים הסביבתיים, לא לבזבז לשווא. הוא יגיע כדי לשפר בעזרתו את תנאי המחייה.

 

מעבר דירה:

השנה מתאימה לחשב מסלול מחדש בתחום ולהתחיל לנוע קדימה, החל מחודש יולי.

 

עם זאת, לעשות חישובים כלכליים נכונים, כדי לא להילחץ מדי. בנוסף, יש מבני המזל, שתתאפשר להם השנה קניית נכס מעבר לים. כדאי לשקול בחיוב את ההזדמנות, תוך בדיקה יסודית.

 

קשרים ופרויקטים חדשים:

לקראת נובמבר דצמבר יווצר מצב של פגישת אנשים מהעבר. אותם אנשים שיחזרו לחיי בני מזל תאומים, יכירו להם אנשים נוספים, איתם שווה לבדוק פרויקטים חדשים בתחומים שונים. מומלץ לא להתלהב מיד, אלא לבדוק כדאיות כלכלית לפני שמתחילים, כדי למנוע טעויות גורליות.

 

סיגל ששון (צילום: יח"צ)
סיגל ששון(צילום: יח"צ)

 

מפורסמים:

השחקנית מרילין מונרו, השחקנית אנג'לינה ג'ולי, הדוגמנית בר רפאלי, הפוליטיקאי אביגדור ליברמן, ג'ון אפ. קנדי, הפילוסוף קונפוציוס ופול מקרטני.

 

אבני המזל:

טופז, פנינה, שמעניקה טוהר ושקט, ובעיקר אבן אגת בוטצוואנה: שמחזקת את יכולת הבנת הבלתי נודע, מעודדת יצירתיות ומסייעת בשחרור רגשות

 

 

דרור משולאם: "תודה לך קורונה, על שהבנו את הערך של עצמנו"

"וירוס הקורונה נתן לנו 'סטירה' בפנים, הזכיר לכולנו לעצור רגע ולהבין שחייבים להכניס בחזרה ללקסיקון האנושי מילים כמו חמלה, אהבה ללא תנאי, נתינת חינם, ערבות הדדית". כך אומר דרור משולאם, מיסטיקאי ישראלי, שמתגורר בשנים האחרונות במיאמי, ומגדיר את עצמו מורה דרך רוחני לבני גילאי 50 ומעלה. כמי שנושק בעצמו לגיל 60, ונכלל בקטגוריית "קבוצת סיכון", הוא מצביע על השיעור, שכולנו, צעירים ומבוגרים, צריכים לקחת מהתקופה. "הקורונה הכריחה אותנו להכיר את העולם מחדש, ולהבין שכולנו, בלי הבדל מעמד, מצב כלכלי וכמובן גיל, מהווים "גרגר אבק קטן ביקום".

 

משולאם מוקיר תודה לתקופה הזו, על שהביאה להתייחסות חדשה לבני ה-50 ומעלה, וגם לבני ה-70 וה-80 ומעלה. "בתקופה זו הכרנו את אותם אנשים, שעד לתחילת הסגר היו בודדים ושקופים. אם אלו ניצולי שואה, אם אותם אנשים, שנאלצים לבחור בין תרופות ללחם, אם אותה אשה, שמתגוררת איתנו בבניין, שעד אתמול לא ידענו על קיומה, ואפילו הבנו איך לא תמיד מצאנו זמן לבקר או להתקשר לסבא האישי שלנו". לדבריו, דור המבוגרים קיבל בזכות הקורונה יחס של חמלה ואהבה מאותם צעירים, שהבינו ש"העולם שייך לצעירים", הוא סיסמא, כי הזמן לא עומד מלכת, וגם הם יגיעו מהר לגיל הזה, שמשתייך לקבוצת סיכון. "הקורונה אפשרה לכולנו לקחת זמן, להסתכל עמוק פנימה, להבין, לקבל ולהעריך את עצמנו, ולא פחות חשוב מזה, לראות ולהעריך גם את האחר".

 

דרור משולאם (צילום: יח"צ)
דרור משולאם(צילום: יח"צ)

 

משולאם גם מזכיר איך בתרבויות נאורות, בתואר "זקן השבט" החזיקו אנשים מבוגרים, שתפקידם היה, בין היתר, לייעץ ולהוביל צעירים, דווקא בשל גילם המבוגר, החוכמה והניסיון. "כשהדור הצעיר שר במרפסות ומול כל גינה שירים לאמא, אבא, סבתא וסבא, זה היה מגעגועים, אבל גם מתוך ההכרה במקום החשוב שלנו בעולם. ואנחנו? בני ה-50 ומעלה? אנחנו הבנו את הערך של עצמנו, וכשנחזור לשיגרה, נקפיד על מה שמגיע לנו. לא נסכים יותר שיתייחסו אלינו רק לפי הגיל שרשום בתעודת הזהות. אם אכן ניישם עם החזרה לשיגרה את התובנות האלו, נרוויח כולנו בגדול, גם כבודדים וגם כחברה".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים