שתף קטע נבחר

מרגול נעדרה מתוכנית הרדיו שלה: "הבנו שהיא בלחץ"

יממה לאחר הפיצוץ ברכבה של מרגלית צנעני - להערכת המשטרה על רקע פלילי - הזמרת לא הגישה את תוכניתה ב"רדיו לב המדינה". גורמים בתחנה: "שתחזור מתי שתרצה, יש לה זמן להתאושש". נתן זהבי טען בשידור: "היא ביקשה שיטפלו בי, השוטרים האזינו והגיעו לביתי"

 

אחרי הפיצוץ ברכבה - הזמרת מרגלית צנעני נעדרה הבוקר (ד') מהגשת תוכנית הרדיו שלה "פה זה לא אירופה", שמשודרת ברדיו לב המדינה. "הבנו שהיא בלחץ", אמרו גורמים בתחנה, "שתחזור מתי שתרצה, גם ככה מחר זה היום החופשי שלה, אז יש לה זמן להתאושש".

 

בתוך כך, חשף נתן זהבי בתוכנית הרדיו שלו ב-103FM פרטים מהפרשה שבה הייתה מעורבת הזמרת ב-2011. הוא טען כי במהלך האזנות של המשטרה לטלפון של צנעני, היא נשמעה כשהיא שואלת "מה קורה עם השדרן העצבני?", ועונים לה כי "יטפלו בו בחדר המדרגות, אל תדאגי". הוא הוסיף כי הסיבה לרצון לפגוע בו הייתה דברים שאמר על צנעני בתקופת המחאה החברתית. זהבי סיפר עוד כי "יושבים אנשי המשטרה על הטלפון ומיד מבינים במי מדובר - וחצי שעה אחרי זה מגיעים לביתו של השדרן חוליות משטרה, חבלנים, לבדוק אם אין מטענים. לבדוק אם מישהו לא עושה לו אמבוש".

 

צנעני ורכבה אחרי הפיצוץ, אתמול (צילום: אבי מועלם, שאול גולן) (צילום: אבי מועלם, שאול גולן)
צנעני ורכבה אחרי הפיצוץ, אתמול(צילום: אבי מועלם, שאול גולן)

כזכור, אתמול (ג') אירע פיצוץ במכוניתה של הזמרת בת ה-69 בעת שחנתה באזור בסמוך לביתה. חבלני משטרה שהוזעקו למקום, העריכו כי מטען הוטמן מתחת לרכבה של הזמרת. "אני מחכה שישחררו את האוטו. המנוע התפוצץ. האוטו חנה", אמרה צנעני, "אני מחכה שיגידו מה קרה, הגיעו חבלני משטרה". בתשובה לשאלה אם מדובר בניסיון לפגוע בה ענתה צנעני: "די, אל תבלבלו את המוח".

 

לאחר האירוע הובאה צנעני לתשאול במשטרה, משם יצאה רק בשעות הערב המאוחרות. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה ומאז ניתקה הזמרת קשר עם סביבתה ולא ענתה לשיחות לטלפון, גם לא לפניית ynet. גם מנהליה, ובראשם סוכן האמנים ינאי רטפן, מסרבים לשתף פעולה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי מועלם
נעדרה מתוכנית הרדיו שלה. מרגלית צנעני
צילום: אבי מועלם
לאתר ההטבות
מומלצים