שתף קטע נבחר

להקת דילינג'ר אסקייפ פלאן תופיע בישראל

דילינג'ר אסקייפ פלאן, להקת המטאל האמריקנית הפופולרית, תגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים ב-3 ביולי במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר כרטיס: החל מ-219 שקלים

להקת המטאל-קור הפופולרית דילינגר אסקייפ פלאן, תשוב לישראל בקיץ הקרוב להופעה אחת, שתתקיים ב-3 ביולי במועדון הבארבי בתל אביב. 200 הכרטיסים הראשונים להופעה יימכרו במחיר של 219 שקלים, ולאחר מכן יעמוד מחיר כרטיס על 239 שקלים. על הבאתה לישראל אמונה חברת icp של ליאור קמלי, יחד עם רייבן מיוזיק של ישי שוורץ. 

 

דילינג'ר אסקייפ פלאן. באים להפרד (צילום: יח"צ) (צילום: יח
דילינג'ר אסקייפ פלאן. באים להפרד(צילום: יח"צ)

דילינג'ר אסקייפ פלאן הוקמה ב-1997 בניו ג'רזי, על חורבותיה של להקת ההארדקור ארקנה. היא פרצה שנתיים מאוחר יותר על האלבום הקצר "Calculating Infinity" ומאז הלכה וצברה קהל מעריצים נאמן. את אלבומה השני, "Irony is a Dead Scene", הקליטה יחד עם סולן להקת פיית' נו מור, מייק פאתון האגדי. אלבום זה הכיר אותה לקהל מעריצים חדש ורחב יותר, וכמוהו גם האלבום "Ire Works" מ-2006, שזכה אף לתשבוחות מבקרי המוזיקה.

 

הלהקה המשיכה להוציא אלבומים לאורך השנים, בהם ביטאה את סגנונה הייחודי המשלב אלמנטים של פרוג-רוק, מטאל, אינדסטריאל ועוד. ב-2016 הקליטה את אלבומה האחרון, "Dissociation". לאחריו הודיעה הלהקה על פירוק, ויצאה לסיבוב הופעות פרידה - שבמהלכו תעבור גם בישראל. תהיה זו הופעתה השנייה של הלהקה במחוזתינו, שידועה במפגנים בימתיים אנרגטיים ופרועים במיוחד. ביקורה הקודם והמוצלח היה ב-2010.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
דילינג'ר אסקייפ פלאן. חוזרים
צילום: יח"צ
לאתר ההטבות
מומלצים