שתף קטע נבחר

בעקבות איומים: האנשים שגרמו לטעות באוסקר זקוקים למאבטחים

לאחר הכרזת הסרט הלא נכון כזוכה באוסקר, נחשפו שמותיהם של שני רואי החשבון שהעבירו את המעטפות בטקס וגרמו לטעות. לפי פרסומים בארה"ב, לאחר שהתקבלו איומים על חייהם - הוחלט להצמיד להם מאבטחים

רואי החשבון שאחראים לטעות המביכה בטקס האוסקר, זקוקים לאבטחה. המשרד שלהם, PWC, הודיע כי שכר להם מאבטחים לאחר שהכתובות שלהם ותמונות של משפחותיהם פורסמו בתקשורת. לפי פרסומים באתר האמריקני TMZ, השניים אף קיבלו איומים על חייהם.

 

בריאן קולינן ומרתה רויז, שותפים במשרד רואי החשבון שאחראי להכנת המעטפות עם שמות הזוכים, נשלחו להעביר את המעטפות למגישי הפרסים בטקס האוסקר שנערך בתחילת השבוע. השניים החזיקו מעטפות זהות משני צדי הבמה, וקולינן היה אמור להעביר לידי וורן ביטי את שם הסרט הזוכה, אך העביר לו בטעות מעטפה אחרת. בעקבות הבלבול הוכרז כי "לה לה לנד" זכה בפרס, ורק לאחר שאנשיו כבר הגיעו לבמה ונשאו נאומי תודה – התברר כי הזוכה האמיתי היה הסרט "אור ירח". בכלי תקשורת אמריקנים נכתב כי קולינן היה עסוק בציוצים בטוויטר כמה דקות לפני כן, ונרמז שחוסר הריכוז שלו הוביל לטעות.

 

רויז וקולינן לפני הפאשלה ההיסטורית (צילום: AP) (צילום: AP)
רויז וקולינן לפני הפאשלה ההיסטורית(צילום: AP)
 

PWC הצהירו כי האחריות לתקרית היא שלהם, והתנצלו על כך. בהמשך פורסמו שמותיהם ופניהם של רויז וקולינן – שלדברי משרד רואי החשבון עשו "שורה של טעויות", והאקדמיה לקולנוע אף הודיעה שלא תעבוד יותר עם השניים. עם זאת, הם לא צפויים לאבד את עבודתם במשרד רואי החשבון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים