שתף קטע נבחר

כוכבת "ימים מאושרים" הלכה לעולמה בגיל 56

השחקנית ארין מורן, הזכורה מתפקידה כג'ואני בסדרה "ימים מאושרים", הלכה לעולמה בגיל 56. לאורך השנים התמודדה עם בעיות אלכוהול והתגוררה בפארק קרוואנים. "תמיד אזכור אותך כפי שהיית בתוכנית - מאירה את המסך", ספד לה הבמאי רון הווארד, שגילם את אחיה ריצ'י בסדרה

השחקנית ארין מורן, הזכורה מתפקידה כג'ואני קנינגהאם בסיטקום האמריקני האהוב "ימים מאושרים", הלכה לעולמה בגיל 56. מורן, שהתמודדה במשך שנים עם אלכוהוליזם והתגוררה בפארק קרוואנים, נמצאה אתמול (שבת) ללא רוח חיים באינדיאנה. מהמשטרה טרם נמסרו נסיבות המוות.

 

ארין מורן. סבלה מאלכוהוליזם (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
ארין מורן. סבלה מאלכוהוליזם(צילום: gettyimages)

מורן התגלתה ב"ימים מאושרים", שעלתה לאוויר בשנת 1974 ושודרה במשך 11 עונות. היא שיחקה את אחותו הצעירה של רון הווארד, כיום במאי בכיר בהוליווד, שגילם בסדרה את דמותו של ריצ'י. אחרי "ימים מאושרים" קיבלה מורן סדרת ספין-אוף משלה, "ג'ואני אוהבת את צ'אצ'י", עם השחקן סקוט באיו. היא שיחקה גם בסדרות "ספינת האהבה" וב"רצח במשיכת קולמוס".

 

עם פונזי ב"ימים מאושרים" ()
עם פונזי ב"ימים מאושרים"
 

עם היוודע דבר מותה ספד לה הווארד בטוויטר: "חדשות עצובות עצובות. נוחי על משכבך בשלום, ארין. תמיד אעדיף לזכור אותך כפי שהיית בתוכית שלנו, הופכת סצנות לטובות יותר, גורמת לאנשים לצחוק ומאירה את מסכי הטלוויזיה". 

 

גם הנרי ווינקלר, שגילם את דמותו האהובה של פונזי ("ד'ה פונז"), פרסם מילות פרידה ברשת. "או ארין, עכשיו סוף-סוף יהיה לך את השקט שכל כך רצית", כתב, "נוחי בשלווה עכשיו... מוקדם מדי".

 

 

 

 

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים