שתף קטע נבחר

דומה? הבובה החדשה של גל גדות

תמורת 234.99 דולר - בובה תואמת גל גדות יכולה להיות שלכם. ההעתק הכמעט מושלם שנצבע בעבודת יד מוצע למכירה לקראת יציאת הסרט וונדר וומן. מבולבלים? גם אנחנו

בעוד כחודש תקרום הדמות של וונדר וומן עור וגידים בסרט המצופה המוקדש לגיבורת העל בגילומה של גל גדות. בינתיים מתרכזים המפיצים בקמפיין לקידום מכירות הכרטיסים, וגם המרצ'נדייז. אולפני האחים וורנר, סטודיו DC קומיקס וחברת הצעצועים הוט טויז חברו יחדיו ליצירת דגם מוגדל ומעודכן של וונדר וומן - העתק כמעט מושלם של גל גדות בדמותה.

 

הבובה של גל, פריט אספנים בפוטנציה ()
הבובה של גל, פריט אספנים בפוטנציה

הדגם שנוצר על ידי האמנים לי סו יאנג וג'יי.סי. הונג הוא בגובה 29 סנטימטרים ועוצב בהשראת "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" מ-2016 בו הופיעה גדות לראשונה כוונדר וומן בתפקיד קטן אך משמעותי יחסית לצד בן אפלק (באטמן) והנרי קאביל (סופרמן). הדמות המפורטת והמדויקת עוטה על עצמה את המחוך האופייני לגיבורת העל, והיא אוחזת באקססוריז אופנתיים כמו חרב ומגן. את הפנים צבעו האמנים בעבודת יד מדויקת ועל כן מדובר בפריט אספנים בפוטנציה, והמחיר בהתאם - 234.99 דולר. הדגמים יופצו החל מתחילת החודש הבא.

 

"וונדר וומן" שביימה פאטי ג'נקינס יצא לאקרנים בארצות הברית ב-2 ביוני. הסרט המבוסס על גיבורת העל האיקונית של DC קומיקס מספר את סיפורה של דיאנה שעוזבת את אי האמזונות טימסקרה בעקבות טייס אמריקאי בשם סטיב טרבור (כריס פיין) כדי להצטרף למערכה כנגד כוחות הרשע במהלך מלחמת העולם הראשונה. לצד גדות ופיין מככבים בסרט רובין רייט, קוני נילסן, דיוויד ת'יוליס, דני יוסטון, יואן ברמנר, לוסי דיוויס ואלנה אנאיה.

 

הבובה בדמותה של גל ()
הבובה בדמותה של גל


פורסם לראשונה 05/05/2017 20:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים