שתף קטע נבחר

שלמה ארצי: "חששתי שהקהל לא יאהב אותי"

תאמינו או לא, גם פרפורמר ענק כמו שלמה ארצי פחד בעברו מתגובות קהל צוננות. "היה לי חשש שלא יאהבו אותי מספיק ו'צוותא' היה בית הספר לבמה שלי", הוא מספר על המועדון הוותיק שהיה לו לבית. צפו בראיון עמו, מתוך הסרט "הערב בצוותא - סיפורו של המועדון"

 

"זה היה בית הספר לבמה שלי, הדבר הכי גדול שלמדתי שם היה אינטימיות", כך מספר שלמה ארצי על "צוותא", מועדון ההופעות התל אביבי הוותיק, שם עשה את צעדיו הראשונים במוזיקה - והיה לו לבית. צפו בקטע.

 

"היה לי רגש עמוק של חשש שלא יאהבו אותי מספיק", הוא מוסיף בקטע מתוך הסרט "הערב בצוותא - סיפורו של מועדון", שישודר ביום ו', ה-12 במאי, בערוץ 24. "הייתי עושה הופעה של שעה ורבע או וחצי, יורד, וחוזר לעוד שעה וחצי - ככה הם סימנו לי שהם אוהבים".

 

"'צוותא' היה הבית". שלמה ארצי בהופעתו ב"צוותא" ()
"'צוותא' היה הבית". שלמה ארצי בהופעתו ב"צוותא"

מלבד ארצי, חוזר הסרט להופעותיהם הראשונות ב"צוותא" של שלום חנוך, אהוד בנאי, נורית גלרון, גידי גוב, קורין אלאל, יואב קוטנר, דויד ברוזה, אלכס אנסקי, אריאל זילבר, אבי קושניר, דביר בנדק ואמנים נוספים.

 

כולם ניגנו על הבמה ההיא, הופיעו ותרמו משלהם, בדרכם הייחודית, להפיכתו של מרתף עירוני אחד שהוקם בשנות ה-50 למעבדת פיתוח לאמנים ולמופעים המשפיעים ביותר במוזיקה ובחברה הישראלית. לצד הראיונות, ישולבו בסרט קטעי ארכיון רבים מתוך הופעות שנערכו במועדון. את הסרט יצר וערך שי להב (שגם כותב כאן אצלנו ב-ynet) וביים שוקי גוזיק. השניים גם חתומים יחדיו על הסדרה "מהכרם עד קיסריה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"למדתי מה זה אינטימיות". שלמה ארצי
לאתר ההטבות
מומלצים