שתף קטע נבחר

הראפר ליל וויין יופיע בישראל: כל הפרטים

הראפר האמריקני ליל וויין, שאחראי ללהיטים כמו "Lollipop" ו"Got Money", יופיע באוגוסט בלייב פארק בראשל"צ. מחיר כרטיס: בין 289 ל-389 שקל

ליל וויין, מהראפרים המצליחים בארצות הברית בשנים האחרונות, יגיע בישראל בקיץ להופעה אחת - שתתקיים ב-24 באוגוסט בלייב פארק בראשון לציון. מחיר כרטיס להופעה במכירה מוקדמת יעמוד על 289 שקל לכרטיס באזור הדשא ו-389 שקל לכרטיס בגולדן רינג. 

 

דווין מייקל קארטר ג'וניור, או בשם הבמה שלו - ליל וויין, החל את קריירת הסולו שלו ב-1999 לאחר כמבה שנים כחבר בהרכב Hot Boys. פריצתו הגדולה התרחשה עם יציאת סדרת אלבומי "The Carter" שלו, שיצאו ב-2004, 2005 ו-2008.

 

לצד הקעקועים הרבים שעל גופו ופניו וסכסוכים רבים עם קולגות כמו פיפטי סנט, וויין ידוע ביכולות האלתור הרבות שלו, והוא נמנה עם הראפרים המוערכים בתחומו. ביצירתו הוא משלב ראפ-היפ הופ מסורתי עם השפעות של רוק. בין להיטיו ניתן למנות שירים כמו "Lollipop", "Got Money", "6 Foot 7 Foot" ואחרים.

 

ליל וויין. קעקועים, סכסוכים ויכולות אלתור (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
ליל וויין. קעקועים, סכסוכים ויכולות אלתור(צילום: Gettyimages)
 

וויין עומד מאחורי חברת התקליטים "Young Money", והוא בין האחראים להצלחת כוכבי פופ כמו דרייק וניקי מינאז'. כמו כן שיתף פעולה עם קניה ווסט, וויקליף ז'אן, אמינם, דה גיים, באסטה ריימס ואחרים.

 

על הבאתו של הראפר לארץ אמונה חברת טנדי הפקות של המפיקים איתי גלו וטל שרף, שהביאו לארץ אמנים כמו בקסטריט בויז וסיה.

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Gettyimages
ליל וויין. קעקועים וסכסוכים
צילום: Gettyimages
לאתר ההטבות
מומלצים