שתף קטע נבחר

לארי דיוויד ו"שושלת" עושים קאמבק: סדרות חדשות

"שושלת" חוזרת בגרסה קצת אחרת בלי לוותר על קרבות הנשים, לארי דיוויד עם עונה חדשה של "תרגיע", ראפר שהופך להיות ראש עיר וגם סוכני FBI שמנסים לפענח פשעים בעזרת רוצחים סדרתיים. סדרות חדשות, חלק שני

 

גיבורי על, שוטרים וכמובן עיבודים חדשים לסדרות ותיקות: העונה הקרה תביא איתה עוד הרבה סדרות חדשות. אחרי שסקרנו בשבוע שעבר את מה שצפוי לעלות בחודש הבא, מגיע חלקה השני של הרשימה - עם הסדרות שיעלו בחודשים שלאחר מכן.
 

"תרגיע"

1 באוקטובר, HBO

שש שנים אחרי שירדה מהמסך, הסדרה של לארי דיוויד חוזרת. הקומדיה של יוצר "סיינפלד", שהתבססה על חייו, שודרה במשך שמונה עונות וזכתה בלא מעט פרסים ושבחים וגם בקהל נאמן. העונה התשיעית שלה מגיעה אחרי הפסקה ממושכת - אבל הוא כנראה לא השתנה יותר מדי. בקטע טוב.

 

קריסטל 2017 ולארי דיוויד. קאמבק  ()
קריסטל 2017 ולארי דיוויד. קאמבק
 

Ghosted

1 באוקטובר, פוקס

זוג חברים (אדם סקוט וקרייג רובינסון) מגויסים לעבוד בארגון שחוקר פעילות על טבעית, אבל אין שום דמיון ביניהם לבין סקאלי ומאלדר של "תיקים באפלה". נראה שההשראה לקומדיה הזו מגיעה בעיקר מהכיוון של "מכסחי השדים".

 

The Mayor

5 באוקטובר, ABC

ראפר בשם קורטני רוז (ברנדון מייקל הול) מתמודד על משרת ראש העיר בניסיון לפרסם את עצמו - ולהפתעתו זוכה בתפקיד. אמו (איווט ניקול בראון, "קומיוניטי") ומנהלת קמפיין בשם ולנטינה (ליאה מישל, "גלי") יסייעו לו להתמודד עם האחריות שנלווית לתואר החדש.

 

Valor

9 באוקטובר, The CW

דרמה צבאית על חבורת טייסים שמעורבים במשימה חשאית וגם מסתירים סוד גדול שקשור אליה. מדובר בסדרה של רשת CW, שאחראית לתוכניות כמו "אחת שיודעת" ו"יומני הערפד" - כלומר היא מן הסתם תתמקד בדרמה ולא באסטרטגיה צבאית או פוליטית.

 

"שושלת"

11 באוקטובר, The CW

זה היה רק עניין של זמן עד שגם אופרת הסבון "שושלת" תקבל עיבוד מחדש ותחזור לחיים. "דאלאס" הרי כבר עשתה את זה מזמן. הסבונייה החדשה, שכתבו יוצרי "אחת שיודעת" בשיתוף עם יוצרי "שושלת" המקורית, תעקוב אחרי שתי דמויות שכיכבו גם במקור - פאלון קרינגטון (בתו של בלייק) ואמה החורגת קריסטל. אלכסיס לא צפויה לככב דווקא.

 

בגרסה החדשה קריסטל היא צעירה ממוצא היספני שלא ממש מוצאת חן בעיני המשפחה, אבל מורשת העבר לא תישכח: גם בלי אלכסיס נזכה לקאט פייט ותלישת שמלות.

 

Future Man

14 בנובמבר, הולו

סת' רוגן יצר קומדיה על שרת שנבחר להושיע את העולם ויוצא למסע בזמן במטרה "להציל את העתיד מבלי לדפוק לגמרי את העבר", לפי ההגדרה של רוגן. כל פרקי העונה יעלו בנובמבר לספקית התוכן הולו, שהצליחה להיכנס למגרש של הגדולים אחרי ההצלחה של "סיפורה של שפחה". הפעם, מן הסתם, מדובר בסגנון שונה לחלוטין.

 

Runaways

21 בנובמבר, הולו

נחשו מה? עוד סדרת קומיקס של מארוול. שישה בני נוער מגלים שהוריהם הם חבורת נבלי על שחברים בארגון בשם "Pride" - ומחליטים להילחם בהם. זו סדרה שמבוססת על קומיקס כאמור, אז המאבק צפוי לשלב גם שימוש בכוחות מיוחדים.

 

She’s Gotta Have It

23 בנובמבר, נטפליקס

הבמאי ספייק לי יצר סדרה בת 10 פרקים לפי הסרט שלו מ-1986 - She's Gotta Have It ("לא יכולה בלי זה"). במרכז העלילה צעירה שחורה שמנתבת את חייה בין העבודה, החברים ושלושה מאהבים שונים. עשרת הפרקים יעלו לנטפליקס במועד חגיגי - חג ההודיה.

 

The Gifted

2 באוקטובר, פוקס

אם למישהו עדיין חסרה סדרה נוספת על גיבורי על - הנה מצאתם! הורים לשני מתבגרים מגלים שהילדים שלהם הם למעשה מוטנטים, ונמלטים כדי להגן עליהם. כלומר עוד סוג של אקס מן טלוויזיוניים, כולל היכולת להזיז חפצים בכוח המחשבה והמרדף של בני האדם אחרי השונים מהם.

 

 

9JKL

2 באוקטובר, CBS

קומדיה שמבוססת על חוויותיו של השחקן מארק פיורשטיין ("רופא להשכיר"), שכתב את התסריט עם אשתו וגם מככב בתפקיד הראשי - כשחקן שחי בבניין לצד בני משפחתו. הוא מקבל חיזוק קומי ממי שמגלם את אביו - אליוט גולד, המוכר בעיקר כאבא של רוס ומוניקה גלר מ"חברים".

 

Wisdom of the Crowd

1 באוקטובר, CBS

את הזווית הישראלית מייצגת ברשימה דרמה שפיתחה קשת על נושא שקרוב ללב של כולנו - אפליקציות. ג'רמי פיבן (ארי גולד מ"הפמליה", למי שפספס) מגלם בה יזם הייטק שממציא אפליקציה המתבססת על חוכמת ההמונים במטרה לפענח את רצח בתו.

 

Ten Days in the Valley

1 באוקטובר, ABC

חייה של מפיקת טלוויזיה עסוקה עוברים טלטלה כשבתה היחידה נחטפת. קירה סדג'וויק, הזכורה לטוב מ"המפענחת", מגלמת את התפקיד הראשי.

 

Kevin (Probably) Saves the World

3 באוקטובר, ABC

קווין, בחור שמרוכז בעיקר בעצמו, משתנה לחלוטין אחרי שמלאכית נשלחת להגן עליו ולהפוך אותו לאדם שעוזר לסביבה ולעולם. כן, זה באמת נשמע טיפשי. 

 

S.W.A.T.

2 בנובמבר, CBS

עיבוד מחודש לסדרה משנות ה-70 ולסרט שיצא ב-2003 - על יחידה משטרתית שפועלת בלוס אנג'לס. המפקד החדש שלה (שמאר מור, "מחשבות פליליות") נאלץ לפעול ברחובות שבהם גדל אחרי ירי שגוי של אחד מחבריו בנער צעיר. בטריילר הוא אומר שמטרת היחידה היא לא לכסח אלא להציל חיים - אבל נראה שלא יחסר כאן אקשן.

 

Mindhunter

13 באוקטובר, נטפליקס

סדרת מתח של הבמאי ההוליוודי דיוויד פינצ'ר ("מועדון קרב", "שבעה חטאים") המבוססת על ספר. היא מתרחשת ב-1979 ובמוקד העלילה שלה שני סוכני FBI שמראיינים רוצחים סדרתיים בבתי סוהר במטרה להבין את צורת המחשבה שלהם ולפענח פשעים נוספים. ממש כמו ב"שתיקת הכבשים".

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
התגעגעתם? "שושלת" ו"תרגיע" החדשים
לאתר ההטבות
מומלצים