שתף קטע נבחר

טוב לו עם פיטר וקם בבוקר עם מארינה: שלום חנוך חוזר ל"שבלול"

שלום חנוך במחווה לשניים מאלבומי המופת של הרוק הישראלי, אותם יצר עם אריק איינשטיין בשנת 1970, בערב נוסטלגי שחוזר אל הרגעים המכוננים של הרוק הישראלי. "אבשלום", "מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר", ו"טוב לי" הם כמה מהקלאסיקות שביצע לצד אורחים כמו מרינה מקסימיליאן ופיטר רוט. צפו

 

 

 

שלום חנוך, חזר אמש (שבת), אל שניים מאלבומיו הגדולים עם אריק איינשטיין: "שבלול" ו"פלסטלינה", בערב מחווה לתקופה שבה הרוק הישראלי החל לפרוח ושורשיו החלו לצמוח. חנוך חתם את פסטיבל גולדסטאר סאונדסיסטם ה-11 שהוקדש השנה לאלבומי מופת ישראליים בהאנגר 11 בתל אביב עם אורחים מיוחדים: פיטר רוט שר איתו את "אבשלום" ו"טוב לי", ומארינה מקסימיליאן את "מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר" עם משה לוי על הקלידים והעיבוד ורוני פטרסון על החשמלית.

 

 

"שבלול" ראה אור ב-1970, חנוך הלחין את כל שירי האלבום וכתב את מרביתם ואריק איינשטיין ביצע אותם. רבים מחשיבים אותו כאלבום הטוב ביותר של הרוק הישראלי בכל הזמנים והוא כולל שירי מופת כמו "אבשלום", "קח לך אישה", "אל תוותרי עלי" ועוד. גם "פלסטלינה" נוצר בשנת 1970, במהלך העבודה על סדרת הטלוויזיה "לול". והוא מסמן את אחת הפסגות אליהן הגיעו איינשטיין וחנוך עם השירים "מה איתי", "מאיה", "אבישג" ואחרים. וגם את פריצתו של חנוך אל לב העשייה המוזיקלית בארץ.

 

 

שלום והלהקה יופיעו ב-16 בפברואר בגבעת ברנר וב-22 במרץ באברהם הוסטל בתל אביב.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיא פריבס
שלום חנוך חוזר ל"שבלול" ו"פלסטלינה"
צילום: גיא פריבס
לאתר ההטבות
מומלצים