טיריון ומורגן פרימן בראפ של אש וקרח: הפרסומות השוות של סופרבול 2018
סטיבן טיילר נוסע אחורה בזמן, "פפסי" מפגישה את בריטני ספירס, מייקל ג'קסון וסינדי קרופורד, קיאנו ריבס מתבודד במדבר על אופנוע, ופיטר דינקלג' רושף אש - כמיטב המסורת, משחק הפוטבול החשוב בשנה ייצר כמה מהפרסומות המשובחות שהגיעו למסך. מיליון דולר? יותר כמו חמישה מיליון, לחצי דקה
יותר ממאה מיליון צופים עקבו הלילה (ב') אחרי משחק הפוטבול החשוב של השנה, בין הקבוצות מניו-אינגלנד ופילדלפיה, שהסתיים בניצחונם של האיגלס. כמיטב המסורת הערב לא הורכב רק מספורט וכלל לצד הופעתו של ג'סטין טימברלייק, את משדרי הפרסומות שתפסו את זמן המסך היקר ביותר שהטלוויזיה האמריקנית מכירה. על פי "ספורטס אילוסטרייטד", רשת NBC ששידרה את המשחק, גבתה יותר מחמישה מיליון דולר על כל חצי דקה של פרסומת. העלויות הגבוהות למשבצת הטלוויזיונית יצרו כתמיד כמה יצירות פרסומיות מוצלחות, שבמרכזן כמה כוכבים בהופעות שלא כדאי לפספס.
השחקן האמריקני דייויד הארבור ("דברים מוזרים") עמד במרכז אחת הפרסומות המשעשעות, שגם שברה נורמה טלוויזיונית על פיה בכל פעם שמדובר בכביסה, נראה על המסך אישה. הארבור פרסם את אבקת הכביסה "טייד", עם משחק מצוחצח על משדרי הפרסומת של הסופרבול, שנפתח בסקירה של כמה אפשרויות לפרסומת המדוברת: "האם זו פרסומת סופרבול טיפוסית לרכב? פרסומת קורעת מצחוק לבירה? לא - זו פרסומת ל-'טייד'", הוא קובע. ומה הופך אותה לפרסומת "טייד"? קל - הבגדים הנקיים.
טיריון מ"משחקי הכס" נפגש עם מורגן פרימן לקרב ראפ בין שתי פרסומות שיוצרות יחד "שיר של אש וקרח" – פשוטו כמשמעו. פיטר דינקלג' הציג פרסומת לוהטת במיוחד ל"דוריטוס", כשהוא שר גרסה משלו לשירו של באסטה ריימס, ובעוד הכל סביבו עולה באש, פרימן הקפיא את החדר לצד מיסי אליוט בפרסומת למשקה של חברת "Mountain Dew Ice".
כשהמוזיקאי סטיבן טיילר נכנס לאוטו של "קיה" ונוסע אחורה, הוא עושה קצת יותר מסתם רוורס. יצרנית המכוניות הצליחה להחזיר את הזמן לאחור, וכשטיילר יוצא מהמכונית הוא נראה שוב צעיר בשנות העשרים, כשעדת מעריצות מקיפה אותו. השיר שברקע הוא, כמצופה, "Dream On".
"פפסי" חגגה את המשקה "המתאים לכל דור" באורגיה של לוגמים נלהבים, שהפגישה יחד את בריטני ספירס, מייקל ג'קסון, סינדי קרופורד והילד שלה (הדוגמן פרסלי גרבר, שירש כמה גנים טובים), ריי צ'ארלס, שחקן הכדורסל קיירי אירווינג, ועוד כמה רגעים מכוננים בהיסטוריה האנושית.
בפרסומת לבירה "אולטרה", כריס פראט מתכונן לקראת תפקיד חייו – טומי אולטרה. הוא נצפה כדיווה האולטימטיבית ומגלה מידה של אובססיביות בדרך למימוש חלומו. כשמגיע היום הגדול פראט ניגש זחוח לקבל את התפקיד, רק כדי לגלות שהוא לא לבד, כך שבסופו של דבר הוא נשלח בבושת פנים לעבור אודישן כאחד האדם.
"לקסוס" מצאו את המיתוג האולטימטיבי, ורכבו על הציפייה לסרט המצופה ביותר השנה, "Black Panther", כשליהקו לפרסומת שלהם את כוכב הסרט צ'דוויק בוזמן – הלא הוא הפנתר השחור. כי אם לבאטמן יש את הבאט-מוביל, גם הפנתר צריך סופר-אוטו משלו.
אין ספק שבין כל כוכבי הוליווד האדם הדומה ביותר לסוכריית "אם אנד אם" הוא דני דה ויטו. ביצרנית השוקולד הבינו את הפוטנציאל, ויצרו עולם בו "אם אנד אם" אחד הופך אנושי, והתוצאה: דה ויטו ניגש לאנשים ברחוב ושואל: "תרצה לאכול אותי?". אבל מה קורה כשאף אחד לא מוצא אותו ראוי למאכל?
מה הקשר בין חברה לבניית אתרים ובין קיאנו ריבס עושה פעלולים על אופנוע? חברת Squarespace החליטה שבשביל שיווק טוב לא צריך הרבה. רק לגרום לריבס לעמוד על אופנוע, תוך כדי נסיעה, ולהרגיש שהכל אפשרי.
מט דיימון הסביר למה אם תקנו בירה "סטלה" תוכלו לספק מים זורמים בברזים למיליוני אנשים במדינות מתפתחות.
"אמזון" בראה עולם בו "אלכסה", המערכת הקולית שנלווית לרמקול החכם שלה, איבדה את קולה. בלית ברירה נאלצת החברה למצוא לה תחליפים יצירתיים.
אחרי שהכניסה בשעריה לא מעט כוכבים בהם טום קרוז, אליזבת מוס וג'ון טרבולטה ועלתה לכותרות בשנים האחרונות, הסיינטולוגיה הולכת על הקופה הגדולה ובצעד יוצא דופן מנסה לגייס חברים חדשים בפרסומת לא מתוחכמת מדי, אבל בהחלט מעוררת עניין.
"כשאנו חופשיים לנוע – הכל אפשרי": "טויוטה" ללא ספק זכו בתואר המרגשים ביותר, כשסיפרו את סיפורה של הספורטאית האולימפית הנכה לורן וולסטנקרפט, ממש מהרגע בו נולדה ללא רגליים, ועד שכבשה פסגות חדשים כמחליקת סקי.