שתף קטע נבחר

"סיפורה של שפחה": טריילר נוסף לקראת העונה השנייה

"תסגרי את הפה. תהיי ילדה טובה. תשכבי ותפשקי את הרגליים" - כחודשיים לאחר הטריילר הראשון ובתזמון מוצלח לרגל יום האישה הבינלאומי, טיזר נוסף לקראת העונה השנייה של הסדרה הדיסטופית ביותר על המסך. צפו

יום האישה הבינלאומי זימן לא מעט דברים טובים, בהם גם טריילר נוסף לעונה השנייה של "סיפורה של שפחה", שיצא היום (ה').

 


 (באדיבות HOT) (באדיבות HOT)
(באדיבות HOT)
אחרי שהטריילר ששוחרר לפני כחודשיים עורר לא מעט סקרנות כשחשף תמונות ראשונות מהסדרה המצופה מבית Hulu על רקע השיר "For What it's Worth" - הפעם יש גם מילים. "תלבשי את השמלה האדומה, תלבשי את הכנפיים", נשמע קולה של הדמות הראשית ג'ון (אליזבת מוס). "תסגרי את הפה. תהיי ילדה טובה. תשכבי ותפשקי את הרגליים". רק תשובה אחת אפשרית: "כן גברת, שהאל יפתח".
 
לצד הטקסט הדרמטי שכולל הטיזר לעונה השנייה של "סיפורה של שפחה" יש לא מעט תמונות מפתיעות, כשמעל כולן ככל הנראה הרגע בו ג'ון עומדת לפני חבל תלייה.
 
מלבד "סיפורה של שפחה", שמתקרבת בצעדי ענק ותגיע למסכינו ב-26 באפריל ב-HOT, יום האישה הבינלאומי הורגש היום בטלוויזיה גם עם חזרתה של האישה החזקה ביותר על המסך, ג'סיקה ג'ונס, שהחלה את עונתה השנייה בנטפליקס. 
 
עוד הפתעה ליום האישה - "ג'סיקה ג'ונס" חזרה לעונה שנייה ()
עוד הפתעה ליום האישה - "ג'סיקה ג'ונס" חזרה לעונה שנייה
 
"סיפורה של שפחה", המבוססת על רב המכר מ-1985 של מרגרט אטווד, מתרחשת בהווה דיסטופי בו חלק מארה"ב, שכעת מכונה "רפובליקת גלעד", נשלט על ידי משטר דתי קיצוני ומדכא. אחרי אסון סביבתי שגרם לירידה משמעותית בילודה, נשים הפכו לרכוש המדינה. אלה שעדיין מצליחות להרות נלקחות בכפייה לשרת כשפחות עבור זוגות חשוכי ילדים מהמעמד הגבוה וזהותן נמחקת ומוחלפת בכינוי המשייך אותן לאדוניהן. ג'ון המכונה שלפרד, הופרדה מבעלה ובתה באכזריות ונלקחה לשרת בביתו של אחד ממפקדי המשטר.
 
העונה הראשונה, שתיארה את ניסיונותיה של השפחה לשרוד במציאות הקשה, הסתיימה במרד שהובילה ג'ון ההריונית מול נציגי המשטר. היא נלקחה על ידי אוכפי החוק מביתו של המפקד אל עתיד שייחשף בעונה השנייה. אין שום דרך לדעת מה העונה הזו צופה שכן העונה הראשונה של הסדרה הסתיימה בנקודה שבה נגמר גם הספר ולכן יהיה מעניין לדעת כיצד יבחרו היוצרים להמשיך את העלילה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"סיפורה של שפחה". העונה השנייה מתקרבת
לאתר ההטבות
מומלצים