שתף קטע נבחר

שרו מלב אחד: גלי עטרי ועדן בן זקן בצילומי הקליפ ל"הללויה"

דגלי ישראל מתנפנפים, ילדים שואגים, מקהלות מזמרות וגם שרת התרבות, גלי עטרי ועדן בן זקן - כולם נכחו בצילומי הקליפ הרשמי לשיר "הללויה". צפו בקטעים מתוך יום הצילומים

 

 

צילומי הקליפ הרשמי ל"הללויה", השיר שיוביל את חגיגות 70 השנה למדינת ישראל ביום העצמאות הקרוב, התקיימו היום (א׳) בהאנגר 11 בנמל תל אביב. גלי עטרי, המבצעת המקורית של השיר, עדן בן זקן וכמובן שרת התרבות מירי רגב, היו שם, ביום צילומים שכלל גם שלל ילדים שואגים, מקהלות מזמרות מכל רחבי בארץ, דגלי ישראל מתנפנפים, בסים צורחים מהרמקולים, גרסת מועדונים של להיט האירוויזיון האהוב ובית חדש לגמרי שכתבה לשיר הכותבת המקורית שלו, שמרית אור.

 

 

כזכור, לאחר שנודע כי עדן בן זקן היא שתשיר את "הללויה" בחגיגות ה-70, "ידיעות אחרונות" יחד עם בן זקן הגישו בקשה למנהלת הטקס לצרף את עטרי לשיר, זאת לאחר שנשמעה ביקורת על כך שכוכבות צעירות שרות את השירים הקלאסיים. לאחר שנודע כי הבקשה התקבלה, וכי עטרי תצטרף והשתיים ישירו דואט, אמרה בן זקן: "כבוד גדול עבורי לשיר את 'הללויה' בחגיגות 70 שנה למדינת ישראל, כבוד גדול הוא עבורי להזמין את גלי עטרי לבצע את השיר יחד איתי!". צפו בצילומי הקליפ.

 

עטרי ובן זקן בצילומים (צילום: דנה קופל) (צילום: דנה קופל)
עטרי ובן זקן בצילומים(צילום: דנה קופל)

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דנה קופל
שרות יחד. עטרי ובן זקן
צילום: דנה קופל
לאתר ההטבות
מומלצים