שתף קטע נבחר

"נטע תזכה באירוויזיון, תתרגלו"

אתרי ההימורים שניבאו ל-Toy סיכויי זכייה גבוהים שעות בודדות לאחר שהשיר דלף לא הפתיעו את דורון מדלי. מי שמגיע לתחרות בפעם השלישית עם שיר שכתב מסביר באולפן ynet איך מוזיקה יכולה לשנות את דעת הקהל על ישראל, ומנבא שבמהרה כולנו נתמכר לתנועת הקרקור של התרנגולת. "זה שיר שאפשר לכתוב רק כשחושבים על אומנית משוגעת כמו נטע ברזילי"

 

עוד לפני שיצא באופן רשמי, שעות בודדות לאחר שדלף, אתרי ההימורים לקראת האירוויזיון ניבאו ל-Toy בביצוע נטע ברזילי סיכויים גבוהים לזכות בתחרות. את המועמד שייצג את ישראל בתחרות, יצרו יחד סתיו בגר ודורון מדלי. עבור האחרון, לא היה מדובר בהפתעה. "ידענו והכנו את המערכת ובעיקר את נטע לזה שהחיים משתנים ברגע שהשיר ייצא", הוא אומר בריאיון באולפן ynet. "ידענו מראש שנקפוץ לראש טבלת ההימורים. לא מיהירות אלא פשוט ממקצוענות".

 

בחלק מהאתרים בולגריה מובילה ואפילו לא יודעים איך השיר שלהם נשמע עדיין. איך זה יכול להיות?

"גם ישראל היתה בטופ טן בלי שהשיר יצא. זה עובד על סיכויים ומחשבות והימורים לגבי מה מדינות יודעות לעשות באירוויזיון. מבחינתי אנחנו תמיד צריכים להיות בעשירייה המובילה. במשך 40 שנה, ישראל הייתה עשרים פעם בעשירייה המובילה בתחרות. לשם אנחנו שייכים ושם אנחנו צריכים להיות. השנה נהיה בחמישייה המובילה. אנחנו עובדים בזה מאוד קשה".

 

אחרי ששמעו את השיר וראו את היוצרת והבינו שיש לנו לופר, האם סיכויינו עלו?

"צריך להזכיר לישראלים משהו חשוב. אנחנו ראינו את נטע ב'הכוכב הבא'. האירופאים נתקלו בה לפני כמה ימים, עם התמונה של העטיפה של השיר, אתמול שמעו את השיר שדלף, ב-ynet כמובן, ובערב ראו את הקליפ. זאת אומרת שרק בימים האחרונים הם נתקלו בתופעה הזאת שנקראת נטע ברזילי. אנחנו לא מסונכרנים איתם מהבחינה הזו וביוטיוב אפשר לראות את התגובות המטורפות על הקליפ הזה. זה ממש מרגש לקרוא".

 

"תגובות מטורפות על הקליפ". נטע ברזילי (צלם: דניאל קמינסקי) (צלם: דניאל קמינסקי)
"תגובות מטורפות על הקליפ". נטע ברזילי(צלם: דניאל קמינסקי)

יש לך דוגמאות?

"מה שאני אוהב בשינוי התודעתי שאפשר לעשות עם אירוויזיון זה להוכיח לכל הציבור בישראל שמה שקוראים גם ב-ynet הוא לאו דווקא המציאות. אירופה לא שונאת אותנו. אירופה מורכבת מאנשים. אנשים אוהבים מוזיקה כיפית. אנחנו מביאים להם מוזיקה שאין להם, אנחנו גורמים להם לזוז, והפעם גם קצת לקרקר. גם אתם כבר מכורים לתנועה הזאת? כי צריך להתחיל להתרגל אליה - תנועת הקרקור של התרנגולת. הם מכורים לזה והם אוהבים אותנו ויש שם עשרות ומאות תגובות של דוז פואה מכל מדינה ומדינה. אומרים שאנחנו בוודאות בשלישייה המובילה והרבה מאוד גם מהמרים עלינו לזכייה, רק כמה שעות אחרי שהשיר יצא.

 

זהו השיר השלישי שמדלי כתב ומגיע לאירוויזיון, לאחר "גולדן בוי" שביצע נדב גדג' ו-"Made of Stars" ששר חובי סטאר. את Toy, הוא כתב במיוחד עבור ברזילי. "זה שיר שאפשר לכתוב רק כשחושבים על אומנית משוגעת כמו נטע ברזילי", הוא מסביר. "השיר הזה נכתב מהרגע שהיא זכתה, במשך חמישה ימים כתבנו אותו סתיו בגר ואני והגשנו לוועדה שבחרה אותו".

 

אתה חושב שלשיר הזה יש יותר סיכויים מלשירים בשנים קודמות?

"התשובה לא ברורה מתחילת הראיון? השיר הזה זוכה באירוויזיון השנה והגיע הזמן להתחיל להתרגל, כי אני צריך את העזרה שלכם - מחשבות חיוביות של כל הציבור. כולם התחילו להפנים אתמול שאנחנו יכולים לזכות ונזכה".

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים