שתף קטע נבחר

כוכבי הסדרה "שכונה" מגיעים לפסטיבל גיימרז

כוכבי הסדרה "שכונה" - טום יפת, ניר חלפון ועידן שקרוקה, יגיעו לפסטיבל הגיימרז במיוחד להקרנת הבכורה של הפרק הראשון בעונה השלישית. הפרק ישודר במסגרת הפסטיבל ביום רביעי 4.4. לכבוד האירוע קבלו הצצה לפרק הראשון של העונה החדשה

בשיתוף פסטיבל הגיימרז

 

לכבוד הקרנת הבכורה של הסדרה "שכונה", יגיעו כוכבי הסדרה - טום יפת, ניר חלפון ועידן שקרוקה, לפסטיבל הגיימרז במיוחד להקרנת הפרק הראשון של העונה השלישית. הפרק ישודר במסגרת הפסטיבל ביום רביעי 4.4. פסטיבל גיימרז, פסטיבל הגיימינג, הגאדג'טים והטכנולוגיה יתקיים בחול המועד פסח בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב (1-5 באפריל).

 

קבלו הצצה לפרק הראשון 

 

אז מה צפוי לנו העונה?

סדרת הלהיט לבני הנוער חוזרת בעונה שלישית נועזת ומרגשת במיוחד שתחל בדיוק בנקודה שבה החלה גם העונה הקודמת, אבל הפעם, כדי לתקן את מה ששיבשה רחלי ולהציל את השכונה - יצטרכו השכונקים לצאת למסע עוצר נשימה שייקח אותם עד אילת.

 

גם המתח בין הבן-דוידים, השיינפלדים ושאר תושבי השכונה יעלה מדרגה, סופה של השכונה כמו שהכרנו - קרוב מתמיד והגיבורים, יסכנו הכל כדי להציל את הבית והמשפחה.

 

לקאסט הסדרה הכולל את ליהי קורנובסקי, תותי ניניו, עומר גולדמן, ליאנה עיון, טום יפת, עידן שקרוקה ועוד, יצטרפו העונה גם דר זוזובסקי, מיכאל מושונוב, יעל פולמן, גל פופולר ותמיר גינזבורג.

 

העונה השלישית של הסדרה "שכונה" תעלה ב- 8.4 בשעה 15:30 בערוץ טין-ניק לצופי HOT, HOT PLAY ו HOT VOD YOUNG.

 

בחול המועד פסח ייערך בגני התערוכה בתל-אביב פסטיבל גיימרז - ובמסגרתו ייחשפו חלק מהמשחקים הבולטים של 2018. לכל הפרטים .

 

בשיתוף פסטיבל הגיימרז

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיא פיצ'ון
כוכבי הסדרה שכונה
צילום: גיא פיצ'ון
לאתר ההטבות
מומלצים