שתף קטע נבחר

קובי מידן התנצל - ולא יודח מגל"צ: "לא נכתבה מילה נגד חיילי צה"ל"

מפקד גלי צה"ל התכוון להפסיק את שירותיו של מידן לאחר שכתב בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא "מתבייש להיות ישראלי", כיוון שלטענתו מדובר בהפרה של הקוד האתי של התחנה. עם זאת, הוא הסכים להשאירו לאחר שהתנצל. מידן: "מבין שהקשר עם גלי צה״ל מחייב הפעלת יתר שיקול דעת גם בהתבטאויות פרטיות"

קובי מידן (צילום: איה אפרים)
נשאר בתחנה. קובי מידן(צילום: איה אפרים)

 

סוף פרשת קובי מידן: מגיש הרדיו התנצל היום (ב׳) במהלך שיחה עם מפקד גלי צה״ל, ולא יודח מתחנת הרדיו הצבאית.

 

אחרי שמידן כתב בחשבון הפייסבוק שלו ״היום אני מתבייש להיות ישראלי״, בעקבות אירועי יום שישי האחרון ברצועת עזה שבמהלכם נהרגו 16 פלסטינים, מתוכם לפחות עשרה מחבלים - עלו קריאות ברשתות החברתיות להדיחו.

 

היום, במהלך שיחת הבהרה עם מפקד גלי צה״ל, ביקש מידן להבהיר כי ״לא נכתבה מילה נגד חיילי צה״ל״ והוסיף כי ״הדברים נכתבו בדף הפייסבוק הפרטי שלי. הם לא נאמרו במסגרת שידורי התחנה. ההפרדה הזאת חשובה ולא מקרית. הם נכתבו מתוך כאב ואכפתיות. לא נכתבה מילה כנגד חיילי צה"ל היקרים לכולנו. לא זאת היתה הכוונה ואם כך פורשו הדברים - אני מתנצל על כך״

.

בשיחה עם מידן היום, הבהיר מפקד גל״צ כי כוונתו המקורית לאחר פרסום הפוסט הייתה להרחיקו משידור, אך לאחר שזה הבהיר מיד כי לא כתב מילה רעה על החיילים ובעקבות דבריו הכנים היום - החליט להבליג על התנהלותו של מידן.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תומריקו
מקומונים קובי מידן
צילום: תומריקו
לאתר ההטבות
מומלצים