שתף קטע נבחר

הצ'יינסמוקרס ישובו להופיע בישראל

שנה אחרי המופע הקודם - צמד מפיקי הפופ הצ'יינסמוקרס ישובו לישראל להופעה אחת ב-19 ביולי בלייב פארק בראשון לציון. מחירי כרטיסים החל מ-215 שקלים

צמד מפיקי הפופ הצ'יינסמוקרס יגיעו לארץ להופעה אחת ב-19 ביולי בלייב פארק בראשון לציון. מחיר כרטיס במכירה המוקדמת לאזור הדשא יעמוד על 215 שקלים, ו-270 שקלים לגולדן רינג. בהמשך יימכרו כרטיסים לאזור הדשא ב-280 שקלים ו-370 שקלים לגולדן רינג.  

 

 

הצ'יינסמוקרס ביקרו בארץ לפני פחות משנה באוגוסט האחרון, ומכרו את כל 12 אלף הכרטיסים להופעה שהתקיימה גם היא בלייב פארק בראשון לציון במסגרת סיבוב ההופעות לכבוד אלבומם הראשון והיחיד Memories...Do Not Open.

 

צ'יינסמוקרס (באדיבות בלוסטון גרופ לייב ניישן)
צ'יינסמוקרס(באדיבות בלוסטון גרופ לייב ניישן)

 

את הצמד האמריקני מרכיבים אלכס פל ואנדרו טגארט, והם נמנים על מפיקי הפופ וה-EDM המצליחים בעולם היום. הם פרצו עם הלהיט #Selfie בשנת 2014. ומשם הדרך לסינגלים מצליחים נוספים היתה סלולה ורצופה שיתופי פעולה ורמיקסים רבים. במרץ האחרון דורגו במקום הראשון ברשימת "100 האומנים החמים בדאנס" של מגזין הבילבורד ומגזין פורבס דירג אותם במקום ה-3 ברשימת הדי ג'ייז המורווחים בשנת 2017. לצד שבירת שיאים במצעדים ומעל ל-5 מיליארד השמעות בפלטפורמות הדיגיטליות השונות.

 

הצ'יינסמוקרס זכו גם לאהדת המבקרים והממסד עם פרס גראמי ופרסי מוזיקה נוספים. על הבאתם ארצה אמונה קבוצת בלוסטון גרופ - לייב ניישן וסאס הפקות. 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות בלוסטון גרופ לייב ניישן
צ'יינסמוקרס
באדיבות בלוסטון גרופ לייב ניישן
לאתר ההטבות
מומלצים