שתף קטע נבחר

הסדרה "מיגל" נמכרה לערוץ הצרפתי CANAL+

זכויות השידור של סדרת הדרמה בכיכובו של רן דנקר, המספרת את סיפורו של צעיר הומוסקסואל שנוסע לגואטמלה לאמץ ילד, נמכרו לערוץ הצרפתי CANAL+. הסדרה ששודרה ב-HOT התבססה על סיפור חייו של טום סלמה

הסדרה הישראלית "מיגל" ששודרה ב-HOT נמכרה לערוץ הצרפתי CANAL+. במסגרת העסקה, רכש הערוץ הצרפתי את זכויות השידור של הסדרה בכיכובו של רן דנקר.

 

הסדרה שנכתבה בהשראת סיפורו האמיתי של היוצר טום סלמה ובויימה על ידי דפנה לוין, מספרת את סיפורו של טום, צעיר הומוסקסואל ישראלי שחוצה את האוקיינוס עד לגואטמלה כדי להגשים את חלומו לאמץ ילד. פגישה מאכזבת עם מיגל, ילד גואטמלי בן 5 שמסרב להתמסר אליו, מנפצת את הפנטזיה של טום לרסיסים. 16 שנים לאחר מכן, מיגל חוזר לגואטמלה לחפש אחר שורשיו ומסתיר זאת מאביו.

 

 

לפני כארבעה חודשים זכתה הסדרה בפרס אנסמבל השחקנים בכנס הטלוויזיה בקאן. העסקה עם CANAL+ נחתמה מול סוכנות התוכן ADD בהובלתה של מייסדת ואחראית התוכן הבינלאומי, הדס מוזס-ליכטנשטיין שאמרה לאחר החתימה: "בעקבות התגובות המדהימות בפסטיבל  Canneseries, אנחנו מאושרים לברך את CANAL+ כשותף הבינלאומי הראשון לדרמה המורכבת, הרלוונטית והאנושית 'מיגל' ואנו גאים להביא אותה לקהל בינלאומי".

 

טום סלמה, יוצר הסדרה ואב לארבעה ילדים מאומצים: "בעידן של הפקות בומבסטיות סדרה כמו 'מיגל' לא מובנת מאליה, דורש הרבה אומץ וחזון לתת במה לסדרת בוטיק אישית קטנה בגוף תקשורת גדול כמו HOT. באופן אישי, מרגש וחשוב לי כיוצר שהעולם ידע שתוכן ישראלי הוא לא רק מלחמות בין יהודים לערבים. תוכן ישראלי יכול וכדאי שיעסוק בסוגיות חברתיות, ולהוכחה 'מיגל' שהצליחה לגעת בקהל רחב ולרגש. משפחה היא כל מי שעושה אותך מאושר והורות היא זכות של כולם. עד שזה לא יהיה ברור ומחוקק חייבים להמשיך".

 

"אנחנו גאים מאד בהישג זה של 'מיגל'", אמר יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של HOT,  "דרמה חשובה, אמיצה ורלוונטית מאד בימים אלו ובטוחים שהיא תזכה להגיע בעתיד הקרוב למקומות נוספים בעולם" .

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רן מנדלסון
כוכב "מיגל". רן דנקר
צילום: רן מנדלסון
לאתר ההטבות
מומלצים