שתף קטע נבחר

ג'ימי בנט על היחסים עם אסיה ארג'נטו: "טראומה"

לאחר שנחשפו הודעות טקסט בהן הודתה השחקנית אסיה ארג'נטו, ממובילות תנועת metoo#, כי קיימה יחסי מין עם השחקן ג'ימי בנט כשהיה קטין, כעת בנט מגיב לדברים לראשונה: "לא דיברתי בימים האחרונים כי התביישתי ופחדתי להיות חלק מהדיון הציבורי"

אחרי שנחשפו תמונה והודעות טקסט המעידות על יחסים אינטימיים בין השחקנית אסיה ארג'נטו לבין השחקן ג'ימי בנט בעודו קטין, ולאחר שארג'נטו הכחישה את העניין בתוקף - כעת בנט שובר שתיקה: "בתחילה לא דיברתי על הסיפור שלי כי בחרתי להתנהל באופן בפרטי מול האדם שפגע בי", אמר אתמול (ד') בנט לעיתון ה-hollywood Reporter. "הטראומה שלי צפה שוב כשהיא הציגה את עצמה כקורבן. לא דיברתי בימים האחרונים כי התביישתי ופחדתי להיות חלק מהדיון הציבורי".

 

אסיה ארג'נטו וג'ימי בנט (מציילומי הסרט  The Heart Is Deceitful Above All Things)
אסיה ארג'נטו וג'ימי בנט בסרט בו השתתפו יחד(מציילומי הסרט The Heart Is Deceitful Above All Things)

ארג'נטו, ממובילות תנועת ה-metoo# ואחת השחקניות הראשונות שהאשימו את המפיק הארווי ויינשטיין באונס, כאמור מכחישה בתוקף כי קיימה יחסי מין עם השחקן, אולם בהודעות הטקסט שחשף אתמול אתר TMZ, ארג'נטו מודה כי קיימה עם בנט יחסי מין מבלי לדעת שהוא היה קטין - בשנת 2013, כשהיה בן 17. "הילד החרמן פשוט קפץ עליי", כתבה. כשנשאלה על ידי חברתה האם בעצם מדובר באונס או בתקיפה מינית מצד בנט, ארג'נטו הבהירה: "שכבתי איתו וזה היה מוזר, לא ידעתי שהוא היה קטין".

 

אסיה ארג'נטו בקאן (צילום: AFP)
אסיה ארג'נטו (צילום: AFP)

לצד ההתכתבות פרסם האתר גם תמונה אינטימית שצולמה לכאורה לאחר שהשניים קיימו יחסי מין. כשחברתה דיברה איתה על פשר התמונה ארג'נטו הסבירה כי "רואים שם רק את החזה שלי, זה הכול. זה לא אומר כלום. הוא בכלל עומד". בנוסף נחשף כי ארג'נטו שילמה לבנט דמי שתיקה בסך 380,000 דולר לאחר שאיים לחשוף את המקרה מוקדם יותר השנה.

 

השניים שיחקו יחד אם ובן בסרט The Heart Is Deceitful Above All Things שביימה ארג'נטו בשנת 2004, ושמרו על קשר חם שנים אחרי הצילומים.

 

"אני מתנגדת נחרצות לתוכן הכתבה של 'הניו-יורק טיימס' שהופצה בתקשורת בארה"ב ובעולם, ומכחישה את הדברים", אמרה השבוע בהצהרה שפורסמה באתרי החדשות בתגובה לפרסום. "הופתעתי ונפגעתי עמוקות לקרוא חדשות שהן שקר גמור. מעולם לא קיימתי יחסי מין עם בנט". לדבריה השניים היו מיודדים בלבד ובנט דרש ממנה סכום מופקע של כסף בגלל קשיים כלכליים בהם היה שרוי. כדי להימנע מפרסום רע, אנתוני בורדיין - שהיה בן זוגה והתאבד לפני כחודשיים במלון בצרפת - שילם לו את הכסף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מציילומי הסרט  The Heart Is Deceitful Above All Things
אסיה ארג'נטו וג'ימי בנט
מציילומי הסרט The Heart Is Deceitful Above All Things
לאתר ההטבות
מומלצים