שתף קטע נבחר

הצצה ראשונה לעונת הסיום של "משחקי הכס"

הצפון זוכר: קטע מהעונה האחרונה של "משחקי הכס" נחשף בפרומו חדש של HBO - ומציג מפגש מעט מטריד בין ג'ון סנואו וסאנסה. צפו

רשת HBO פרסמה אתמול (יום א') פרומו לעונת השידורים החדשה שלה, וחשפה רמז ראשון (וקטנטן) למתרחש בעונת הסיום של "משחקי הכס" - שתעלה ב-2019.

 

בפרומו מוצגים קטעים שברובם לקוחים מהעונה הקודמת של "משחקי הכס" (שיחה בין ג'ון סנואו לדאינריז, ההחלטה לצאת למלחמה משותפת בצפון, הקרב המרהיב שבו תקפו הדרקונים את הכוחות של הלאניסטרים), בתוספת קטע קצרצר מהעונה החדשה שמופיע בדקה 1:10 ובו נפגשים ג'ון וסאנסה בווינטרפל ומתחבקים.
 
 
פוגשת את החברה החדשה? סאנסה וגו'ן
העונה הקודמת הסתיימה במסעם של דאינריז וג'ון צפונה במטרה להילחם שם בלבנים המהלכים. באונייה שנשאה אותם הם הגשימו את המתח ששרר ביניהם כל העונה ושכבו - כמובן מבלי לדעת שהם למעשה קרובי משפחה. במפגש המחודש בין ג'ון לסאנסה היא נראית מביטה קדימה במבט מוטרד - וברשת המעריצים כבר מעלים השערות ותוהים אם היא רואה באותו הרגע את אם הדרקונים לראשונה.
 
העונה האחרונה של הסדרה צפויה לעלות לשידור באביב 2019 ותכלול שישה פרקים בלבד. השחקנים כבר סיימו את הצילומים ונפרדו ממנה במחוות שונות - מדאינריז ועד אריה סטארק.
 
 
מלבד "משחקי הכס" מופיעים בפרומו גם קטעים מהעונה השלישית של "בלש אמיתי" בכיכובו של זוכה האוסקר מהרשלה עלי ("אור ירח"), שתעלה בינואר, העונה החדשה והאחרונה של "ויפ", העונה השנייה של "שקרים קטנים גדולים" - שבה תשתתף גם מריל סטריפ.
 
 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים